Skip to main content
Beantwoord

4G buitengebied snelheid modem

  • March 28, 2020
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

ik krijg internet met interactieve tv thuis,

door dat ik in het buitengebied woon komt er gratis de 4g snelheid modem bij van kpn,

moet ik dan de V10 nog wel aansluiten op de telefoonlijn die het huis binnenkomt of alleen op de 4g modem aansluiten ?

Beste antwoord door Lisa

@addiespeelman Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je vraag. 
Wat top dat je een 4G modem van ons gaat krijgen. Dit gaat waarschijnlijk wel bevallen :wink: . Het is de bedoeling dat je de V10 gewoon blijft gebruiken. Je gaat het 4G modem aansluiten op de Experiabox. Het 4G modem vult de internetsnelheid als het ware aan met 4G verbinding van de mobiele zendmasten. 
Ik ben benieuwd wat je vind van buitengebied. Laat je het hier even weten als je de apparatuur hebt aangesloten? 

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd hier terecht. :hugging:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Ja die moet gewoon aangesloten worden.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2020

@addiespeelman Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je vraag. 
Wat top dat je een 4G modem van ons gaat krijgen. Dit gaat waarschijnlijk wel bevallen :wink: . Het is de bedoeling dat je de V10 gewoon blijft gebruiken. Je gaat het 4G modem aansluiten op de Experiabox. Het 4G modem vult de internetsnelheid als het ware aan met 4G verbinding van de mobiele zendmasten. 
Ik ben benieuwd wat je vind van buitengebied. Laat je het hier even weten als je de apparatuur hebt aangesloten? 

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd hier terecht. :hugging: