Skip to main content

Hallo,

Ik vraag me af wanneer het 4k aanbod aan zenders wordt uitgebreid.

Ook ben ik benieuwd of het ek voetbal in 4k te zien zal zijn bij KPN.

Je kunt na zes maanden de 4K optie uit zetten waardoor de €2,50 per maand minder kwijt zult zijn. De TV ontvangers hoef je daarbij niet te retourneren of om te ruilen. Wel zal het zo zijn dat je een HD ontvanger zal krijgen als een 4K ontvanger onverhoopt stuk gaat.


Je kunt na zes maanden de 4K optie uit zetten waardoor de €2,50 per maand minder kwijt zult zijn. De TV ontvangers hoef je daarbij niet te retourneren of om te ruilen. Wel zal het zo zijn dat je een HD ontvanger zal krijgen als een 4K ontvanger onverhoopt stuk gaat.

Ik zet de 4K ontvanger nu voornamelijk  in voor het 4K aanbod van Netflix. Het bevreemdt mij trouwens dat, wanneer een 4K ontvanger stuk raakt, je een HD-ontvanger terugkrijgt. 


Je kunt na zes maanden de 4K optie uit zetten waardoor de €2,50 per maand minder kwijt zult zijn. De TV ontvangers hoef je daarbij niet te retourneren of om te ruilen. Wel zal het zo zijn dat je een HD ontvanger zal krijgen als een 4K ontvanger onverhoopt stuk gaat.

Ik zet de 4K ontvanger nu voornamelijk  in voor het 4K aanbod van Netflix. Het bevreemdt mij trouwens dat, wanneer een 4K ontvanger stuk raakt, je een HD-ontvanger terugkrijgt. 

Dat is alleen als je de 4K optie in jouw abonnement zou beëindigen.

Ik heb ook geen 4K abonnement maar ik heb wel 4K ontvangers en kan daarmee uiteraard gewoon 4K titels van Netflix bekijken.


Je kunt na zes maanden de 4K optie uit zetten waardoor de €2,50 per maand minder kwijt zult zijn. De TV ontvangers hoef je daarbij niet te retourneren of om te ruilen. Wel zal het zo zijn dat je een HD ontvanger zal krijgen als een 4K ontvanger onverhoopt stuk gaat.

Ik zet de 4K ontvanger nu voornamelijk  in voor het 4K aanbod van Netflix. Het bevreemdt mij trouwens dat, wanneer een 4K ontvanger stuk raakt, je een HD-ontvanger terugkrijgt. 

Dat is alleen als je de 4K optie in jouw abonnement zou beëindigen.

Ik heb ook geen 4K abonnement maar ik heb wel 4K ontvangers en kan daarmee uiteraard gewoon 4K titels van Netflix bekijken.

Helder! 


Misschien heb je de mogelijkheid om een schotel te plaatsen ?: 

Voor het eerst kunnen sportfans de Olympische Spelen beleven in haarscherpe UHD HDR-beeldkwaliteit. Het Eurosport 4K-evenementenkanaal is beschikbaar van 23 juli tot 8 augustus op HD + op UHD1 en presenteert Tokyo 2020, het sporthoogtepunt van de zomer en misschien wel de belangrijkste Olympische Spelen tot nu toe in UHD HDR. Kijkers kunnen uitkijken naar perfect televisiegenot en genieten van in totaal meer dan 200 uur live verslaggeving van de Olympische Spelen van Tokyo 2020 in native UHD, inclusief de openings- en sluitingsceremonie.

 

Het Eurosport 4K-evenementkanaal is beschikbaar via satelliet op UHD1 (Astra 1, 19 graden oost) door HD + en toont alle belangrijke live-hoogtepunten op elke competitiedag van de Olympische Spelen.


Zou wel mooi geweest zijn als Eurosport 4K nu al zou worden doorgeprikt. 
 

De Giro is begonnen en naar 4K-beelden kijken zou best mooi zijn! 🚴‍♂️🚴‍♀️🚴🏽