Skip to main content

Goedemiddag.

Zojuist 4 k aangevraagd bij KPN en bevestigd via de mail. Mijn vraag is:

hoe en waar kan ik 4k activeren? (Niet te zien onder ‘instellingen’)

Waar kan ik zien dat ik 4k beeld ontvang?

 

Vriendelijke groet, Pol66

U krijgt waarschijnlijk nieuwe ontvangers. Of heeft u die al? Bent u nieuwe klant? Of al jaren lang klant? 


Dag Nick.

Ik ben een nieuwe klant.


Hallo @Pol66 ,

Als jij als nieuwe klant een 4K-abonnement afsluit, dan krijg je van KPN een geschikte 4K-TV-ontvanger in bruikleen. 

Wat heb je nodig om 4K TV te kijken?

  • 4K UHD TV
  • Geschikte Experia Box
  • Voldoende internetsnelheid 
  • 4K tv-ontvanger

 

 

Hoe kun je zien of je de 4K-zenders kunt ontvangen? Check de zenders 691, 692 of 693. 

4k zenders

Geniet van deze 4K-zenders. LoveNature laat je dichterbij de natuur komen met documentaires en wildlife series. Zo scherp heb je de natuur nog nooit ervaren! Je kunt LoveNature bekijken op kanaal 693. Ben je meer fan van extreme sporten? Dan is Insight wat voor jou, adrenaline boost gegarandeerd. Insight is te zien op kanaal 692. De muziekzender Xite kun je ook bekijken op kanaal 691 in 4K-kwaliteit. Met de tv-ontvanger 5202 kun je de beschikbare content van Amazon Prime Video ook in 4K kwaliteit bekijken.


Dank voor jouw bericht Noordzee!!


Als je net nieuwe klant ben, dan heeft u waarschijnlijk al 4K ontvangers. Dus dan gebeurt er verder niets. Je krijgt er 3 zenders bij in 4K, te weten: Insight, LoveNature en XITE. De rest blijft gewoon HD.


Duidelijk. Dank voor je bericht!


Ik ben een bestaande klant en heb nu Thuis Premium (200MB) en zou willen overstappen naar KPN Hustle 4K. Ik heb nu een V10A, twee 2952 tuners en twee Super WiFi punten.

Kan je aangeven welke apparatuur er dan wordt gewisseld? Alvast bedankt.


De twee 2952 tuners zoals jij ze noemt worden gewisseld voor de VIP 5202 meer niet.


De twee 2952 tuners zoals jij ze noemt worden gewisseld voor de VIP 5202 meer niet.

Dank voor snelle reactie 👍