Skip to main content

Wij hebben sinds kort een uhd tv....nu wil ik de 4k optie aanzetten, echt bkom ik die optie nergens tegen...kunnen jullie dat even voor ons aanzetten?

 

Mvg

Gerrit

Hallo @Gerrit1958 , heb je wel de geschikte tv-decoder voor 4K van KPN en heb je de 4K-optie in je abo aangevinkt?

Zonder geschikte decoder en zonder uitbreiding abo met 4K geen 4K op je tv, helaas.

 


Goedemorgen en welkom @Gerrit1958, een wijziging kun jij zelf uitvoeren in MijnKPN:
 

1. Ga naar MijnKPN, log in met je KPN ID.

2. Klik op de optie "Thuis"

3. Ga naar 'Extra opties wijzigen of toevoegen'

 
Mocht je daar nu niet de optie zien om het 4K pakket aan te zetten, dan kan het zijn dat je jouw pakket nog moet aanpassen naar een Hussel abonnement. 


Waarom kan ik het 4K pakket niet aanzetten in Mijn KPN. Dit pakket staat er niet tussen. Recent heb ik dit pakket aangevraagd en zijn er nieuwe tv boxen toegestuurd. Hoe kan dit?


Waarom kan ik het 4K pakket niet aanzetten in Mijn KPN. Dit pakket staat er niet tussen. Recent heb ik dit pakket aangevraagd en zijn er nieuwe tv boxen toegestuurd. Hoe kan dit?

Als u het pakket aangevraagd heeft en nieuwe boxen gekregen heeft, dan staat het nu toch aan? Lijkt me? Waarom wilt u het dan nog een keer aan zetten?