Skip to main content

ik heb een kpn 4k abonnement afgesloten, we hadden een oud abonnement en een nieuwe tv . de help desk zij dat dat je via het oude kastje wat we al hebben 4k tv kunnen kijken.

(kastje arris vip2952 v2. ) maar klopt dat wel want de mannen die de tv aan sloten zijden dat ik dan een ander kastje nodig had,

 

Volgens mij missen er een paar letters en leestekens in uw bericht. Het is nu niet zo duidelijk wat uw vraag precies is. Werkt de tv?

Als u echt heel graag wilt dat KPN meer aan u verdiend, dan kunt u een 4K abonnement nemen. Maar qua beeldkwaliteit zult u er niet veel van merken denk ik.


Je hebt inderdaad een ander kastje nodig, deze zal na het afsluiten van het 4k abonnement vanzelf naar je toegestuurd worden en krijg je bericht dat je de ontvanger kan omruilen op een post punt, ook de ab en adapter moet mee, de 4k kastjes hebben een andere ab met bluetooth, ook al zou ik eerst het pakje uitpakken voordat je die terug geeft, kan mis gaan.

Alleen heeft het zin om een 4k abonnement af te sluiten, voor wel 3 zenders die in 4k uitzenden, is 83,3 cent per zender, en als u Netflix 4k afneemt zou die ook nog in 4k kunnen.


@Doornekamp33 rare reactie. Eerst zeg je dat @emf een ander kastje nodig heeft. En later vraag je je af of het wel zin heeft...


Ja redelijk duidelijk toch, heeft het zin om voor 2.50 per maand een 4k abonnement af te sluiten voor de 3 zenders die er zijn. 

LoveNature laat je dichterbij de natuur komen met documentaires en wildlife series. Zo scherp heb je de natuur nog nooit ervaren! Je kunt LoveNature bekijken op kanaal 693.

Ben je meer fan van extreme sporten? Dan is Insight wat voor jou, adrenaline boost gegarandeerd. Insight is te zien op kanaal 692.

De muziekzender Xite kun je ook bekijken op kanaal 691 in 4K-kwaliteit.

 

Echt iets wat in ieders straatje past.:hugging:


het is in elk geval zo dat het voor mij iets meer als 10 euro goedkoper word, op het oude abonement wat ik had, dat bleek verouderd met een oude prijs, dus daar hoefd ik het niet voor te laten, ik hoop maar dat ze het kastje dan sturen, want ik vroeg het en hij zij niet nodig.

 


Het systeem geeft vanzelf aan dat bij een 4k abonnement een ander kastje nodig is, dus als je de bevestiging van het nieuwe abonnement binnen krijgt zal het er in staan of je echt een 4k abonnement hebt, geen 4k geen ander kastje nodig, HD werkt prima met het kastje dat je hebt.


het is in elk geval zo dat het voor mij iets meer als 10 euro goedkoper word, op het oude abonement wat ik had, dat bleek verouderd met een oude prijs, dus daar hoefd ik het niet voor te laten, ik hoop maar dat ze het kastje dan sturen, want ik vroeg het en hij zij niet nodig.

 

4k en dan 10 euro goedkoper. Dan heb je ongetwijfeld ingeleverd. Dat kan niet anders. Waarschijnlijk heeft u nu lagere snelheid, minder ontvangers of geen "gratis" Spotify meer ofzo.


het is in elk geval zo dat het voor mij iets meer als 10 euro goedkoper word, op het oude abonement wat ik had, dat bleek verouderd met een oude prijs, dus daar hoefd ik het niet voor te laten, ik hoop maar dat ze het kastje dan sturen, want ik vroeg het en hij zij niet nodig.

 

4k en dan 10 euro goedkoper. Dan heb je ongetwijfeld ingeleverd. Dat kan niet anders. Waarschijnlijk heeft u nu lagere snelheid, minder ontvangers of geen "gratis" Spotify meer ofzo.


nee hoor ik heb het nagekeken, we hadden heel wat jaren geleden, gekozen voor een hogere snelheid, dat was duurder, nu is die snelheid normaal, en dus niet meer zo duur, en betaal je meer voor nog sneller

 


Ok. Ja, die "hogere snelheid" is bij de oudere abonnementen soms behoorlijk prijzig.