Skip to main content

Onlangs heb ik een 4K abonnement afgesloten, via de “MijnKPN” app. Keurig een mailtje gehad met bevestiging en activatie datum maar geen ontvangers. Paar keer gebeld, eerste keer kreeg de dame in kwestie de omruiltool niet aan de praat, ik trouwens ook (nog steeds) niet. Blijven proberen…. Een andere keer had ik volgens de medewerker al 4k kastjes staan en dus kon ze niets voor me doen. Ik begrijp dat het aanbod beperkt is, je kan Netflix ook in 4K abonneren, maar ik heb nou eenmaal prachtige nieuwe tv’s in huis die 4K resolutie hebben. Ergo: hoe krijg ik dit nu voor elkaar?

Beste @Bart72,

Dan mag je zo mooie tv hebben, maar 4K tv zenders kun je vergeten. Want alles is HD, behalve:

  • Insight 4K
  • Xite 4K
  • Love Nature 4K
  • ESPN UHD

Op Videoland is ook alles HD, en Netflix kun je ook gebruiken op jou nieuwe SmartTV’s. 😉


Goedeavond beste Bart72 heeft u een hussel abonnement en genoeg snelheid. Of glasvezel aansluiting. dan zou het kunnen voor 4k abonnement.of heeft u nog een oude abonnement. zo ja dan moet u eerst naar een hussel abonnement gaan. 🙂.


@cornelis48 

ik heb glasvezel hussel 1gb dus daar ligt zeker het probleem niet. Ergens gaat t niet goed bij de KPN. In navolging van de activatiemail hadden ze een omruil moeten initiëren voor mijn tv kastjes…


Dus je hebt deze ontvangers niet of al wel?

 

Evt bestaan er ook witte, maar alle overige kunnen geen 4k aan.


@DennisA78 

nee deze heb ik niet. 


Dan toch nog even bellen 0800 0402 gratis kpn voor advies. Dat moet toch goed komen.


Hallo @Bart72, ik heb onze logistieke afdeling aangestuurd om er alsnog voor te zorgen dat je de juiste ontvangers zult ontvangen. 


@Jeroen_dB 

Morgen worden de nieuwe kastjes geleverd. Ik kreeg net de bevestiging in de mail en per sms. Top geregeld Jeroen!, heel blij mee!

hartelijke groet,

Bart