Skip to main content

4K abonnement maar ik krijg geen 4K ontvangers, hoe kan dat?

  • November 22, 2022
  • 30 reacties
  • 383 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • November 24, 2022

 

 

Er is momenteel maar 1 type 4K ontvanger leverbaar. Daarom zei ik “huidige”. 

 

Maar er zijn wel 2 KPN 4K decoders in omloop momenteel en een 3de wordt getest als ik het goed heb.

De 8001, die witte ronde is nog bij veel KPN klanten.


  • Auteur
  • November 24, 2022

Alleen met de 4K KPN tv decoder (Arris VIP 5202) kan je 4K kijken.

En op de 8001

 

Op deze Arris VIP 2952 die @ThvO heeft kan je geen 4K kijken.

Ha @ThvO, wil jij inderdaad je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Officieel is je topic nog niet aan de beurt, wij beantwoorden deze op volgorde van binnenkomst en het is héél druk. Maar Ward heeft iets van me tegoed ;-). En ik vind dit een heel kwalijke zaak, als de klantenservice dit tegen jou zegt. Dus ik wil graag intern wat feedback uitdelen en inderdaad even de check doen of onze instructies allemaal goed staan. 

@Marcia_

 

Ik hoop dat er snel ook een moderater (medewerker KPN) hier toelichting kan geven.

 

@ThvO

Heb je je profiel van dit forum al compleet ingevuld?

Dan kan de moderater het snel nakijken en erop terugkomen.

 

P.S.

Keek er overheen, mijn excuus @Marcia_ 

Je had al gereageerd.😊

Ha @ThvO, wil jij inderdaad je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Officieel is je topic nog niet aan de beurt, wij beantwoorden deze op volgorde van binnenkomst en het is héél druk. Maar Ward heeft iets van me tegoed ;-). En ik vind dit een heel kwalijke zaak, als de klantenservice dit tegen jou zegt. Dus ik wil graag intern wat feedback uitdelen en inderdaad even de check doen of onze instructies allemaal goed staan. 

@Marcia_ de gegevens heb ik aangevuld 😉


  • Auteur
  • November 24, 2022

Alleen met de 4K KPN tv decoder (Arris VIP 5202) kan je 4K kijken.

En op de 8001

 

Op deze Arris VIP 2952 die @ThvO heeft kan je geen 4K kijken.

Ha @ThvO, wil jij inderdaad je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Officieel is je topic nog niet aan de beurt, wij beantwoorden deze op volgorde van binnenkomst en het is héél druk. Maar Ward heeft iets van me tegoed ;-). En ik vind dit een heel kwalijke zaak, als de klantenservice dit tegen jou zegt. Dus ik wil graag intern wat feedback uitdelen en inderdaad even de check doen of onze instructies allemaal goed staan. 

@Marcia_

 

Ik hoop dat er snel ook een moderater (medewerker KPN) hier toelichting kan geven.

 

@ThvO

Heb je je profiel van dit forum al compleet ingevuld?

Dan kan de moderater het snel nakijken en erop terugkomen.

 

P.S.

Keek er overheen, mijn excuus @Marcia_ 

Je had al gereageerd.😊

Ha @ThvO, wil jij inderdaad je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Officieel is je topic nog niet aan de beurt, wij beantwoorden deze op volgorde van binnenkomst en het is héél druk. Maar Ward heeft iets van me tegoed ;-). En ik vind dit een heel kwalijke zaak, als de klantenservice dit tegen jou zegt. Dus ik wil graag intern wat feedback uitdelen en inderdaad even de check doen of onze instructies allemaal goed staan. 

@Marcia_ de gegevens heb ik aangevuld 😉

@joop2011 de gegevens heb ik aangevuld🙂


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt! Ik zie dat je 20 november het 4K-pakket aangevraagd hebt, Er is nog geen 4K-ontvanger verstuurd. Dit had wel moeten gebeuren. Ook zie ik dat er een monteur is aangestuurd én dat er een klacht is ingediend. Helaas is de monteursbon nog niet gereed gemeld, ondanks dat de monteur al bij jou is geweest. Daarom kan ik geen 4K-ontvanger voor je aanvragen. Daarvoor moeten eerst alle andere orders verwerkt worden en de ‘order van de monteur’ is nog niet verwerkt. De collega van de klachtenafdeling is vermoedelijk hetzelfde van plan als ik. Omdat ik niet wil dat er zaken door elkaar gaan lopen, kies ik ervoor om jou te adviseren die klacht af te wachten. Ik verwacht dat mijn collega dit morgen of dinsdag verder oppakt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


  • Auteur
  • November 27, 2022

Bedankt! Ik zie dat je 20 november het 4K-pakket aangevraagd hebt, Er is nog geen 4K-ontvanger verstuurd. Dit had wel moeten gebeuren. Ook zie ik dat er een monteur is aangestuurd én dat er een klacht is ingediend. Helaas is de monteursbon nog niet gereed gemeld, ondanks dat de monteur al bij jou is geweest. Daarom kan ik geen 4K-ontvanger voor je aanvragen. Daarvoor moeten eerst alle andere orders verwerkt worden en de ‘order van de monteur’ is nog niet verwerkt. De collega van de klachtenafdeling is vermoedelijk hetzelfde van plan als ik. Omdat ik niet wil dat er zaken door elkaar gaan lopen, kies ik ervoor om jou te adviseren die klacht af te wachten. Ik verwacht dat mijn collega dit morgen of dinsdag verder oppakt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

@Marcia_  let op: er is vrijdag een monteur geweest voor een andere klacht (WiFi). Voor de 4k-klacht heb ik bericht gekregen dat er komende week contact wordt opgenomen. Die wacht ik even af.