Skip to main content

Geachte,

Na vele reset pogingen en een bezoek van een KPN monteur ondervind ik nog steeds hetzelfde probleem en dat word erg irritant.

Mijn 4K Arris kastje loopt zowel in de woonkamer als slaapkamer met regelmaat vast ( de bekende klachten zoals in eerder forumberichten bekend zijn gemaakt ).

KPN heeft mij al 1x een nieuwe 4K kastje laten vervangen door een nieuwe maar wel hetzelfde merk en nog steeds hetzelfde probleem je word er horendol van !

KPN moet na het lezen van zoveel dezelfde klachten over dit kastje toch wel een conclusie kunnen trekken ?

Graag uw reactie 

Hoi @Brandevoort1970. Welkom op het KPN Forum! Wat kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat jouw tv-ontvanger steeds vastloopt. Ik zie dat je een aantal weken geleden hebt doorgegeven dat je gaat verhuizen en dat op 27 juli een monteur naar het nieuwe adres komt. Alle VIP5202 krijgen binnenkort of hebben inmiddels al een firmware update. Ik hoop dat dit het probleem verhelpt. Als dit niet het geval is, dan kan je dit het beste aangeven bij de monteur. Laat je mij weten hoe dit afloopt?


Maar 27 juli is nog eindeloos ver weg en ik zie ook niet in wat een monteur zou kunnen betekenen in een probleem dat veroorzaakt wordt door een foutje in de firmware.

Het vastlopen van een TV ontvanger gebeurt bij meerdere abonnees die het nieuwe menu hebben gekregen. Overigens beperkt dit fenomeen zich niet tot de 5202, ook op onze 2260 hebben we dit gisteren mogen ervaren.


@wjb. Je hebt gelijk, 27 juli is inderdaad nog best ver weg. @Brandevoort1970 Zou je eens willen bekijken welke firmware versie op jouw tv-ontvanger staat? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?


@Brandevoort1970 Ik heb niets meer van je gehoord. Loopt jouw tv-ontvanger nog steeds vast of is het probleem inmiddels al via een andere weg verholpen?


Beste,

Nog steeds dezelfde problemen heb zelf de software verwijderd via menu en nieuwe ingeladen maakt niks uit.

Word uitermate irritant heb dit probleem al sinds ik over ben gegaan naar de 4K ontvangers. 

Wanneer kan ik de nieuwe firmware krijgen hopelijk bied dat uitkomst.


Beste ,

Ontvanger zit aangesloten op een Netgear switch die ik van KPN had gekregen en goedgekeurd was hiervoor , ook direct aangesloten maakt niks uit.

Firmware versie is : ik heb een UI Versie 3.90.01 en een software versie 7.7.90.1


Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Ik heb dit probleem daarom zojuist intern doorgezet. Mijn collega's gaan dit verder uitzoeken en nemen (telefonisch)contact met jou op, als dat nodig is. Laat je ons weten hoe dit afloopt?


@Brandevoort1970 Ik heb niets meer van je gehoord. Is het probleem inmiddels al verholpen?


@Brandevoort1970 Ik heb niets meer van je gehoord. Is het probleem inmiddels al verholpen?

Geachte , ik heb een nieuwe firmware gehad en dus ook de nieuwe layout maar helaas na 1 dag loopt hij weer vast het valt mij op dat als ik aan het werk ben en ik heb bv de radio aan via de TV de gehele dag en einde dag zap ik naar een ander kanaal dat het dan vaak gebeurt !


Wat jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Ik zie dat mijn collega's het verder gaan uitzoeken en hoop dat het probleem zo snel mogelijk wordt verholpen. 


@Brandevoort1970 Is het probleem inmiddels al verholpen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!