Skip to main content

Ik wil graag het nieuwe 4K kastje met Bluetooth. Ik heb nu kpn compleet maar kan nergens iets aanvinken in mijn app om dit te bestellen. Hoe is dit te regelen?

Goedemorgen Roy1001 u kan dat via kpn bellen 0800 0402 gratis u krijgt dan een Hussel pakket. En daar zit het 4k kasje bij  maar als u 4k wil kijken zal u een abonnement op 4k moeten nemen. Heel veel succes 😉👍


Hoi @Roy1001 
Je kunt dit inderdaad regelen door 0800 0402 te bellen zoals @cornelis48 al zegt.
Maar via MijnKPN kun je het zelf ook regelen.
Je dient hiervoor het husselpakket af te nemen met het 4K abonnement,
Het 4K abonnement kost 2,50 per maand extra.
Let wel, je bent dan wel eventuele extra's zoals Spotify e.d. kwijt, dit kun je wel weer los aanschaffen.
Wil je wachten tot webcare dit voor je regelt vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Het forum is wel druk en niet een van de snelste mediums, dus de eerder genoemde opties zijn sneller.


Oke dus ik kan dit niet met mijn bestaande abonnement en ga al duurder uitkomen en dingen moeten inleveren?


Oke ik ga bellen