Skip to main content

Hoe kan ik me aanmelden als tester van de nieuwe kpn 4K tv box ! Ik word per 14-10-2020 nieuwe klant bij kpn en test graag mee 😁 heb ik ook bij me provider gedaan die ik nu nog heb ! Lijk me erg leuk om dat ook bij kpn te doen ! 😁.  

 

 

Waar heeft u gelezen dat KPN een test heeft met 4K ontvangers? De kans is groot dat nieuwe klanten de 4K ontvanger krijgt ook al heeft hij een normaal abonnement. Toch is het ook mogelijk een ouder model te ontvangen dat nog volop in gebruik is.


Waar heeft u gelezen dat KPN een test heeft met 4K ontvangers? De kans is groot dat nieuwe klanten de 4K ontvanger krijgt ook al heeft hij een normaal abonnement. Toch is het ook mogelijk een ouder model te ontvangen dat nog volop in gebruik is.

Ik heb voor de 4K box gekozen en elke provider doet aan software testen dat de ik nu ook bij ziggo met de next ik zou ook leuk vinden om dat te doen bij kpn 


Maar ik ga pas 14-10 over naar kpn ben ik wel blij mee


Hou het forum in de gaten. Hier laten zij weten als zij testers zoeken. Vooraf aanmelden heeft volgens mij weinig zin.


@Jeroen Ruiter bedank  kerel voor je recatie !


Maar i.t.t. Ziggo levert KPN al geruime tijd 4k en heeft dat indertijd al getest. 4k is nu een normale optie bij KPN (ik heb 't ook) en hoeft dus niet meer getest te worden. De kans dat er dus nog een test komt van de huidige 5202 ontvanger is dus voor zover ik kan inschatten uiterst gering. Overigens kun je die 4k-optie bestellen (€ 2,50/mnd) en als het je niet bevalt na 6 maanden ook weer uitzetten (normaal kun je een optie na een maand weer uitzetten, maar dat geldt niet voor 4k). Je loopt dan wel kans dat je de ontvangers weer terug moet sturen en je de wat oudere 2952 of zo ervoor terug krijgt, maar dat is zeker niet gezegd.


Maar i.t.t. Ziggo levert KPN al geruime tijd 4k en heeft dat indertijd al getest. 4k is nu een normale optie bij KPN (ik heb 't ook) en hoeft dus niet meer getest te worden. De kans dat er dus nog een test komt van de huidige 2502 ontvanger is dus voor zover ik kan inschatten uiterst gering. Overigens kun je die 4k-optie bestellen (€ 2,50/mnd) en als het je niet bevalt na 6 maanden ook weer uitzetten (normaal kun je een optie na een maand weer uitzetten, maar dat geldt niet voor 4k). Je loopt dan wel kans dat je de ontvangers weer terug moet sturen en je de wat oudere 2952 of zo ervoor terug krijgt, maar dat is zeker niet gezegd.

Beste Henk ik ben met al die optie bekend maar toch bedank ! 😉 er word altijd software getest voor de 4K box dat de ik bij ziggo ook en dat doet Kpn ook voor dat ze een update uit brengen dat weet ik zeker !  Ik krijg per 14-10-2020 ook de 4K box  van kpn ! 


Oh, bedoel je dat. Er is recent een pilot geweest voor het nieuwe menu. Die test is inmiddels al weer enige tijd geleden en de meeste klanten hebben nu het nieuwe menu, niet alleen die met een 4k-ontvanger.

Verder worden er regelmatig updates van software voor ExperiaBoxen en ontvangers uitgestuurd, maar worden die maar mondjesmaat vooraf via een min of meer openbare pilot getest. Dat was dus bij het nieuwe menu wel het geval, maar inmiddels is er al weer een aantal updates verspreid zonder een openbare test. Een paar jaar geleden werd er iedere maand nieuwe software voor ontvangers verspreid, maar dat stopte na verloop van tijd. En toen kwam het nieuwe menu. Of er nu ook weer maandelijks updates komen is mij niet bekend, al vermoed ik wel dat er nog een aantal patches zal worden uitgebracht. 


Oh, bedoel je dat. Er is recent een pilot geweest voor het nieuwe menu. Die test is inmiddels al weer enige tijd geleden en de meeste klanten hebben nu het nieuwe menu, niet alleen die met een 4k-ontvanger.

Verder worden er regelmatig updates van software voor ExperiaBoxen en ontvangers uitgestuurd, maar worden die maar mondjesmaat vooraf via een min of meer openbare pilot getest. Dat was dus bij het nieuwe menu wel het geval, maar inmiddels is er al weer een aantal updates verspreid zonder een openbare test. Een paar jaar geleden werd er iedere maand nieuwe software voor ontvangers verspreid, maar dat stopte na verloop van tijd. En toen kwam het nieuwe menu. Of er nu ook weer maandelijks updates komen is mij niet bekend, al vermoed ik wel dat er nog een aantal patches zal worden uitgebracht. 

Bedank voor de informatie ! Ik zal nog checken bij klantenservice