Skip to main content
Beantwoord

4K decoder omruilen bij overstap naar Hussel?

  • April 13, 2020
  • 10 reacties
  • 153 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

ik wil graag met een hussel abbonnement de 4k blijven houden ,krijg ik dan automatisch nieuwe 4k decoders.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door PeterG

Als je nu al 4k hebt met de 8001 en je gaat Hussel nemen met 4k dan blijf je de 8001 houden. Het is economisch en milieutechnisch natuurlijk niet logisch als dat verwisseld zou worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 13, 2020

Als je nu al 4k hebt met de 8001 en je gaat Hussel nemen met 4k dan blijf je de 8001 houden. Het is economisch en milieutechnisch natuurlijk niet logisch als dat verwisseld zou worden.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

@Silvano welke TV ontvanger heb je nu dan?


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 13, 2020

Ik heb nu 2x de 8001 waarvan 1 niet goed werkt bij het niet afspelen van de titel in netflix,

wil nu graag een upgrade hebben. snap je?


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ik heb nu 2x de 8001 waarvan 1 niet goed werkt bij het niet afspelen van de titel in netflix,

wil nu graag een upgrade hebben. snap je?

Dan ben ik bang dat je geen nieuwe krijgt, dat zei @PeterG net ook al. :wink: Heb je de TV ontvanger waar Netflix niet goed op werkt eens een reset gegeven? Zie hieronder: 

Kijk het daarna nog even aan met Netflix.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 13, 2020

dit heb ik gedaan,maar helaas , die bewuste decorder laat de titel niet afspelen.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 13, 2020

heb net gehusseld , dus  opnieuw een 4k abbo. genomen van 1 gig. met 2 . 4k decorders.

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 13, 2020

wie weet hoelang het duurt wanneer dat ingaat het nieuwe abbo. 

18-04-2020 is mijn huidige abbo. afgelopen,

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 13, 2020

maar ja economisch of milieutechnisch het zal toch moeten werken


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 13, 2020

Ik heb nu 2x de 8001 waarvan 1 niet goed werkt bij het niet afspelen van de titel in netflix,

wil nu graag een upgrade hebben. snap je?

dit heb ik gedaan,maar helaas , die bewuste decorder laat de titel niet afspelen.

@Silvano 

Als de ontvanger niet goed functioneert, dan zou een moderator de ontvanger kunnen omwisselen voor een goed werkende ontvanger. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Silvano, welkom op het forum! 
Bij een upgrade naar de hussel abonnementen zitten helaas geen nieuwe ontvangers inbegrepen als je al 4K had. Je huidige ontvangers moeten dan gewoon kunnen werken.
Het is overigens wel merkwaardig dat 1 van de 2 ontvangers problemen heeft met deze titel op Netflix en de andere niet.
Zou je de ontvangers fysiek eens met elkaar om kunnen wisselen om hun aansluiting uit te sluiten?

De abonnementswijziging is overigens al ingegaan zie ik.