Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds 2 weken hebben wij een nieuwe TV, 4k etc. Om alles uit te halen ben ik benieuwd wat er mogelijk is om ook 4k te kijken? Wij maken gebruik van glasvezel en de decorder op de foto. Is er een aparte abonnement of een andere decorder die het ondersteunt?

 

Gr Roy 

 

Beste @Bierhof 

Om 4K te willen kijken moet je je abonnement aanpassen, heb je voor € 2,50 extra 4K aangezet? Welke abonnement heb je nu bij KPN? En deze TV ontvanger die je nu hebt heeft geen 4K ondersteuning. Dat zijn namelijk deze 4K ontvangers: 

En deze hebben ook geen display meer. Maar tegenwoordig hebben ze wel bluetooth afstandsbedieningen! Deze ontvangers kun je uit het zicht plaatsen. 


@Bierhof Welkom op het forum. Ik zie dat @Dennis Schreve je al van een antwoord heeft voorzien. Mocht je nog verder vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag. 


Overigens zijn er 3 zenders in 4K:|
691 Xite 4K
692 Insight 4K
693 LoveNature 4K

De overige zenders zijn in HD beschikbaar. Om de eenvoudige reden dat die nog niet in 4K uitzenden.

Je kunt ook 4K kijken via de Netflix app in je televisie in combinatie met het Netflix 4K abonnement à € 14,99. Ook Youtube 4K is mogelijk gewoon via de app in je smart-tv.