Skip to main content

Vandaag is mijn 4k abonnement ingegaan. De nieuwe Arris ontvangers installeren ging perfect. Wat zijn nu de goede Video instellingen? Kan ik deze het beste op automatisch laten staan of moet ik deze op 50 of 60 hz uhd zetten. Ik heb trouwens een LG 4k tv! Graag jullie advies! 

Gr. 

Rick 

Goede morgen. het beste is 1080i.want de meeste uitzending zijn gewoon in HD EN als u 4kzenders WIL kijken ZET U HEM  hoger👍😀


Hoi @Rick.van.D, sorry voor de late reactie, door de drukte zijn we minder snel dan onze bedoeling is. Leuk dat je nu een 4K abonnement hebt :slight_smile: ik snap dat je jouw televisie goed wilt instellen zodat de beeldkwaliteit optimaal is. Goed dat je je vraag hier stelt.

Fijn dat @cornelis48 je al van goed advies voorzien heeft! Is het daarmee gelukt? En hoe gaat het nu met de beeldkwaliteit en met tv kijken? 


Hoi @Rick.van.D, sorry voor de late reactie, door de drukte zijn we minder snel dan onze bedoeling is. Leuk dat je nu een 4K abonnement hebt :slight_smile: ik snap dat je jouw televisie goed wilt instellen zodat de beeldkwaliteit optimaal is. Goed dat je je vraag hier stelt.

Fijn dat @cornelis48 je al van goed advies voorzien heeft! Is het daarmee gelukt? En hoe gaat het nu met de beeldkwaliteit en met tv kijken? 

Beeldkwaliteit is prima nu! Alleen nog probleem met het zachte geluid van het nieuwe Arris kastje maar hierover loopt al een apart topic! 

 

Rick