Skip to main content

Het is al een paar keer opgevallen, donker en groenachtig beeld op mijn oled tv-scherm. Dacht eerst dat het aan de uitzending lag of erger aan mijn tv. Nu toch ook maar het ontvangstkastje gecheckt door het te verwisselen met dat in een andere ruimte. Dáár zat dus het probleem. Bij het testen kwam tussendoor ook de foutmelding AVS-500-5005 beperkte modes met het advies de ontvanger even op stand-by te zetten. Daarmee was het probleem (helderheid en kleur) niet opgelost… misschien wel als de ontvanger langere tijd uitstaat. Heb nu het probleemkastje maar definitief verwisseld met de ruimte waar het minder vaak wordt gebruikt. Vraag is of het kastje moet worden omgeruild of dat het een voorbijgaand (bekend) probleem is.

Hoi @Alswin . Is dat andere kastje hetzelfde type? Of is het ander soort ontvanger?


Ja, ik heb er drie. Het zijn Arris ontvangers 4K. Op de rand staat VIP 5202.  Één daarvan geeft dus het probleem.


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven, @Alswin ?


Aangevuld


Kun je mij de laatste 3 cijfers(of letters) van het serienummer van die ontvanger sturen?


@Alswin Ik zag dat je mij een privéberichtje hebt gestuurd. Ik weet niet meer of ik hier gehoor aan gegeven heb.

Hoe is de situatie nu?


Klopt. Was antwoord op de vraag naar het serienummer, tevens bedankje voor de support. Inmiddels is de ontvanger al weer een aantal dagen geleden omgeruild. Prima service 👍