Skip to main content

Wij hebben 3 4k kastjes en 1 heeft geregeld stotterend beeld geluid blijft wel goed. 

Wat kan dit wezen. 

De eerste vraag is dan altijd zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


De tv kastjes zijn rechtstreeks aangesloten op de xperia box.

 


De eerste vraag is dan altijd zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Even een aanvulling:

  • Welke Experiabox ben je?
  • Welke TV ontvanger heb je waarop die stottert?
  • Welke draadloze verbindingsset heb je? 

De tv kastjes zijn rechtstreeks aangesloten op de xperia box.

Oké, ze zijn dus rechtstreeks aangesloten met een kabel, dus daar zit geen switch tussen?


De tv's zitten rechtsreeks op de xperia 10 box. 

En de ontvanger is dat kleine 4k kastje van ongeveer 10 bij 10.

Soms gaat het een paar dagen goed en dan heb je weer een 1 uur stotterend beeld

 


De tv's zitten rechtsreeks op de xperia 10 box. 

En de ontvanger is dat kleine 4 kastje van ongeveer 10 bij 10.

Deze toevallig:

Een Arris 5202,

Heb je de modem eens uitgezet, en daarna weer aan? Als de modem helemaal is opgestart zou je dat daarna eens met de tv ontvanger hetzelfde willen doen? Mocht dit niet werken, zou je de tv ontvanger eens een reset willen geven: 

Het nieuwe TV menu

Laat het maar even weten of dit geholpen heeft, en dat je geen haperingen meer hebt?


Dat heb ik allemaal gedaan zelfs de kabel getest en alleen dat kastje hapert de andere 2 zijn prima


Dat heb ik allemaal gedaan zelfs de kabel getest en alleen dat kastje hapert de andere 2 zijn prima

Dit is erg vreemd, ik hoop dat een KPN moderator hierop kan reageren. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. 


Ik heb het ingevuld bedankt 


Hoi @michael0072, welkom op het forum! Vanaf hier zie ik niet direct iets wat wijst op een storing! Zou je de ontvangers eens onderling om kunnen wisselen? Als het bij de locatie blijft zou dit duiden op een probleem met de kabel/aansluiting. Als het probleem zich meeverhuist moeten we het in de ontvanger zoeken.


Het is al waarschijnlijk opgelost krijg een ander kastje


@michael0072 is het gelukt met het nieuwe kastje?


Ja werkt nu prima