Skip to main content

Goedeavond om 16:18 bevroor het beeld. de decoder HMB2260 stond helemaal vast .en een uur later deed hij het weer. hij voelde erg heet aan de HMB2260. Ik heb hem een half uur  van de stroom af gehaald. en hem toen weer herstart.hij doet het weer maar ik vertrouw het niet meer. het is al zeker een paar keer gebeurd. dat hij zo heet werd. Graag advies toch een 4k ontvangen proberen. wij zitten op glasvezel dus daar ligt het niet aan alle kabels cat6 direct op Experia box v10 .groetjes cornelis48  voor die 2,50€ per maand wil ik het wel een half jaar proberen. 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Heeft u al een Hussel abonnement? 


De HMB2260 is geen 4K ontvanger.

Een minuut van de spanning (in de volksmond stroom) afhalen is over het algemeen voldoende.

Als hij daarna nog steeds te heet wordt, dan moet hij worden vervangen.

Als je een 4K TV hebt en € 2,50 over hebt voor 3 4K zenders, dan kan je via MIJNKPN je abonnement omzetten.  (kan ook op de onderstaande manier natuurlijk). 

Je krijgt dan de 4K ontvanger en de 2K ontvanger moet dan retour.

Als je dat niet wilt, kan je het volgende doen:

KPN bellen,  08000402

Als je wilt Chatten met KPN, zie hier en kies Televisie en scroll na beneden en kies ik wil een medewerker spreken en scrol na beneden en klik op chat met KPN.

Of wacht op een moderater, dat kan een paar dagen duren i.v.m. drukte, vul in ieder geval je gegevens in bij je contactgegeven op het forum. Alleen de moderater kan deze zien.

Want als hij te heet wordt, kan hij beter worden omgeruild om brand te voorkomen. 

Hij voelt wel altijd warm aan, dat is niet erg. 


Heeft u al een Hussel abonnement? 

 

Je hoeft geen Hussel abonnement voor 4K te hebben.


@joop2011 als ik een 4k abonnement wil hebben moet ik echt naar een Hussel hoor. En dat is voor mij niet echt interessant. 


@joop2011 4K is niet te nemen met een oud abonnement, alleen als @cornelis48 een Husselabonnement neemt. Dan kan hij een 4K abonnement nemen. 


Er bestaat een ouder abonnement wat heet "Internet en TV 4K". Maar als je dat abonnement niet hebt, dan is Hussel met 4K de enige mogelijkheid om een 4K ontvanger te krijgen.


@joop2011 als ik een 4k abonnement wil hebben moet ik echt naar een Hussel hoor. En dat is voor mij niet echt interessant. 

 

Ik had hiervoor een compleet abonnement en toen ik dit verleden week ging omzetten na Hussel, zag ik dat ik bij het compleet abonnement voor € 2,50 per maand voor 4K kon kiezen.

 

Als je een Telefoon abonnement hebt op Hussel, waarom zou je dan niet overstappen op Hussel?

Je bent zo wie zo niet echt duurder uit.

Ik heb hetzelfde als ik had, dus inclusief Pluspakket en het maandbedrag is nagenoeg gelijk (ik denk € 0,49 per maand meer, maar ik heb nu wel een upload van 100MB (was 10MB) Download is 100MB en was ook 100MB. 

Ik heb geen 4K, omdat ik zelf geen 4K tv heb.

En de vraag is ook, vind je 4K nodig voor € 2,50 per maand voor 3 4K zenders?

 

Een heel oud abonnement, kan het misschien niet om 4K te nemen, maar dan is het wel een heel erg oud abonnement. De vraag is of dat hele oude abonnement wel voordelig is?

Wat voor een abonnement heb je en wat betaal je per maand?