Skip to main content

Hoe kan ik en 4k ontvanger aanvragen 

Via MijnKPN. Eerst zorgen dat je Hussel hebt. Dan daarbij het 4K abonnement nemen.


Hallo @Nootje2 ,

Je zult dan nu jouw pakket moeten uitbreiden met het 4K-pakket. Dat kan momenteel alleen maar telefonisch via 0800-0402. Vandaag tussen 8.00 en 17.00. En anders doordeweeks tussen 8.00 en 20.00. 
 

Dit bericht is van de week openbaar gemaakt: 

Hi all! Even een update aangaande de 4K tv-ontvangers en dergelijke.

Ik wil graag het EK in 4K kijken, maar bezit niet de juiste apparatuur. Wat kan ik doen?

Indien je als klant niet de VIP5202 tv-ontvanger (of een ZXV8001) hebt, en toch het EK in 4K wil kijken kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren. Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger uitgeleend. Hiervoor dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel.

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen. 

Â