Skip to main content

Goedemorgen 

Is het mogelijk om als klant ik heb al een abonnement bij KPN een 4K ontvanger te krijgen en kan je dan ook alle televisie zenders krijgen die je op de interactieve TV Box krijgt . Heb gelezen dat het mogelijk moet zijn kan ik het zelf aanvragen dan via mijn KPN . En hoe kom ik er achter dat de 4K ontvanger geschikt is voor mijn adres . 

John 

@Johnnyboij wanneer jij een 4K abonnement kan afsluiten (2,5 euro extra) dan krijg jij een 4K ontvanger. Dit kan je doen via MijnKPN of ga naar onderstaande link. 
 

Link naar website KPN


@Johnnyboij 

De 2K (HD) zenders zijn op de 4K KPN tv ontvanger 100% hetzelfde.

Je moet wel voor minimaal 6 maanden een 4K abonnement (met 3 4K zenders) nemen en op jouw adres moet minimaal 100 Mb/s download mogelijk zijn.

 

Wat is de reden dat je de 4K KPN tv decoder wilt hebben?


@Johnnyboij

De 2K (HD) zenders zijn op de 4K KPN tv ontvanger 100% hetzelfde.

Je moet wel voor minimaal 6 maanden een 4K abonnement (met 3 4K zenders) nemen en op jouw adres moet minimaal 100 Mb/s download mogelijk zijn.

 

Wat is de reden dat je de 4K KPN tv decoder wilt hebben?

@joop2011

Wat de reden is ik vind het altijd leuk om iets nieuws te hebben raad jij het nog niet aan dan laat het even weten Ik heb deze Experia box v10 is die er geschikt voor .


@Johnnyboij 

Dat begrijp ik volledig en dat wil ik ook altijd.

Maar ik heb er geen € 15,-- (6 x € 2,50) voor over.

En 3  4K zenders die ik toch niet kijk, wacht ik nog even af.

En ik weet (staat in een oudere topic) dat er een nieuwere KPN tv decoder momenteel volop wordt getest. (verder weet ik er niets over, want dat gaat via een afgeschermd deel op het forum).😉


@Johnnyboij wanneer jij een 4K abonnement kan afsluiten (2,5 euro extra) dan krijg jij een 4K ontvanger. Dit kan je doen via MijnKPN of ga naar onderstaande link. 
 

Link naar website KPN

@Hoopvol 

Ik heb deze Experia Box V10 is die er geschikt voor als ik vragen mag .


@Johnnyboij 

De Experiabox V10 is 1 van de beste die KPN heeft en kan probleemloos 4K tv aan.😉


Zolang er nog geen regulieren 4K-uitzendingen zijn via de publieke en commerciële omroep, is een 4K-decoder nog niet nodig en al helemaal niet het 4K-abo van€2,50 per maand @Johnnyboij