Skip to main content
Vraag

4K ontvanger besteld

  • June 8, 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb zojuist een 4K ontvanger besteld maar nu staat bij mijn bestellingen neem gewone HD-ontvanger

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Heeft u ook gekozen voor een 4K abonnement? Dan krijg je de VIP5202. In alle andere gevallen een HD-ontvanger.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 15, 2020

Hi @Mvgent, welkom. Is je vraag inmiddels beantwoord? Kan ik nog wat voor je betekenen? Als je het 4K-pakket besteld krijg je inderdaad een 4K-ontvanger zoals Edwin hierboven aangeeft.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 23, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord @Mvgent dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!