Skip to main content

Ik ben vorige week overgezet naar Telfort naar KPN en nu wil ik 4k ontvangers bestellen.

Maar bij het abbonement TFT Internet en Interactieve TV zie deze keuze niet. Hoe kan ik deze keuze krijgen zonder eerst een ander duurder pakket te moeten kiezen?

Goedemiddag Marc v Z.het ligt aan u snelheid van u internet. voor 4k .u zal dan een hussel abonnement moeten nemen u kunt ze niet zo bestellen. alleen maar met een abonnement hussel 4k.🙂


Ik ben vorige week overgezet naar Telfort naar KPN en nu wil ik 4k ontvangers bestellen.

Maar bij het abbonement TFT Internet en Interactieve TV zie deze keuze niet. Hoe kan ik deze keuze krijgen zonder eerst een ander duurder pakket te moeten kiezen?

Dat kan niet. Je zult eerst het abonnement moeten aanpassen naar Hussel. Anders geen 4K.


Mijn snelheid is 200/200, dus lijkt me snel genoeg voor 4k.
Het probleem is dat ik nu een speciaal telfort migratie pakkket heb met missende opties tov het Hussel Internet pakket.

Ik moet dus naar een nieuw pakket met een nieuw contract, het enige voordeel is dat dit iets goedkoper is als mijn tweede gratis telfort  ontvanger weer inlever.


Hoi @Marc v Z, welkom bij ons op het forum. Jouw Telfort pakket is gemigreerd met behoud van de voorwaarden die daar golden. Als je iets bij Telfort niet kon toevoegen (zoals 4K), kan dat nu bij KPN ook niet. Daar is niets in veranderd, bij de overgang hebben we ook aangegeven dat er niets zou veranderen aan je pakket.

Als je het pakket wijzigt naar KPN Hussel, zoals Nick al aangeeft, wordt het wel mogelijk. Jouw abonnement krijgt dan de KPN voorwaarden, met de mogelijkheden die erbij horen :slight_smile:


Hoi @Marc v Z, welkom bij ons op het forum. Jouw Telfort pakket is gemigreerd met behoud van de voorwaarden die daar golden. Als je iets bij Telfort niet kon toevoegen (zoals 4K), kan dat nu bij KPN ook niet. Daar is niets in veranderd, bij de overgang hebben we ook aangegeven dat er niets zou veranderen aan je pakket.

Als je het pakket wijzigt naar KPN Hussel, zoals Nick al aangeeft, wordt het wel mogelijk. Jouw abonnement krijgt dan de KPN voorwaarden, met de mogelijkheden die erbij horen :slight_smile:

Hoi @Jasper,
Bedankt voor de informatie, als ik overstap  naar KPN Hussel dan zit ik wel weer vast een jaar contract?
 


Volgens mij krijg je dan geen nieuw jaarcontract @Marc v Z, mocht dat wel het geval zijn zal dat tijdens het bestelproces en in de bevestigingsmail worden aangegeven.Â