Skip to main content

Kan ik bij mijn “alles in 1 standaard” abonnement ook een 4K ontvanger bestellen en gebruiken?

Goede vraag, @DzjonnieKee, leuk dat je deze op ons forum stelt!

Het ‘Alles-in-1 Standaard’ abonnement is een ouder abonnement waarmee je de optie 4K Ultra HD Televisie kijken niet kunt combineren/ toevoegen. Mocht je hier wel gebruik van willen maken, dan zul je het abonnement moeten omzetten naar een Hussel Internet (met minimaal 100Mbit/s, zoals je dat nu ook hebt met het huidige abonnement). Bij de Husselabonnementen kies je de internetsnelheid. Vervolgens kun je daar naar keuze extra opties aan toevoegen. Het is dus niet meer zo dat bepaalde opties bij bepaalde pakketten inbegrepen zitten.
Let goed op welke opties je nu hebt en wenst te behouden en hoe dat uitpakt in een Hussel- jasje!

Mocht je daar advies over willen, dan raad ik je aan om met ons te bellen of chatten:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

 


Ter aanvulling: je kunt het ook omzetten via MijnKPN (app of website). Je sluit daarmee geen nieuw contract af maar past je huidige contact aan. Je contract einddatum verandert daarmee dan ook niet, maar je krijgt ook geen welkom bonus, die krijg je pas als je meer dan een half jaar geen abo bij kpn hebt gehad.


Oké bedankt voor de tip. Ik ga even kijken waar ik dat aanpassen kan doen.