Skip to main content

Ik heb 4 ontvangers en een neemt mijn abonnement niet over 

frisse restart werkt ook niet .

hoe kom ik weer in het menu waar ik dit in kan stellen ? 

Hallo @Jacco1302,

Hoe ben je aan deze ontvanger gekomen? Als je het via MijnKPN hebt geregeld voor 5 euro per maand extra zou je een ontvanger moeten krijgen die vraagt om het abonneenummer en pincode in het begin. Het zelf afmelden is niet mogelijk dus vandaar dat ik het even vraag. 


Ik heb ze via kPN nieuw ontvangen . Het viel me op dat ik bij 2 ontvangers mijn abonnement niet hoefde in te vullen . De andere doen het wel de ene laad ook mijn abonnement niet als ik er na vraag . 


Hallo @Jacco1302,

Dat is gek, want de ontvangers zouden bij de eerste start namelijk het scherm moeten geven met abonnementsnummer en pincode. Als je kijkt onder Menu → Instellingen → Informatie → Abonnementsnummer, staat dan daar jouw abonnementsnummer of een afwijkende? 

Vul ook alvast je forumprofiel in, dan kunnen KPN medewerkers straks met je meekijken wat hier niet goed gaat. 


Controleer bij ALLE ontvangers of ze het juiste ITV abonneenummer hebben!
(instellingen → informatie)

Als je geen abo en pin hebt hoeven invullen bij eerste gebruik zit je met die zo goed als zeker op het abo van een ander.

Ik ga even bij het forum moderator team aan de bel hangen.

VUL OOK je gegevens voor hen even in in je profiel hier!


Hi @Jacco1302, welkom op het KPN forum! Ik zie dat je al op weg geholpen bent door Chrizziey en Peter, dat is fijn. Je hoort gewoon jou abonneenummer in te moeten vullen op een nieuwe tv-ontvanger inderdaad. Goed dat je een seintje geeft.

Als je je gegevens invult, zoals de heren hier al tipten, en ons hier dan even een seintje geeft, dan kijken we het graag voor je na :slight_smile:


Oke dank jullie allemaal.

kijk het vanavond even na . Wel raar nieuw ontvangen van KPN in een zending .

Gr Jacco 


Oke dank jullie allemaal.

kijk het vanavond even na . Wel raar nieuw ontvangen van KPN in een zending .

Gr Jacco 

Hallo @Jacco1302 , dat is niet raar want veel apparatuur die teruggestuurd wordt, wordt nagezien en weer opnieuw in bruikleen verstrekt aan andere klanten, hierbij is men echter waarschijnlijk vergeten, hoe dom, de oude klantgegevens te verwijderen.

 


Op de bewuste ontvanger staat inderdaad een ander abonnement nummer .

weet iemand hoe ik dit kan wijzigen ? 


Op de bewuste ontvanger staat inderdaad een ander abonnement nummer .

weet iemand hoe ik dit kan wijzigen ? 

Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij kan je daar zelf niets aan doen. Dat kastje moet dan gewoon door KPN geruild worden.


Op de bewuste ontvanger staat inderdaad een ander abonnement nummer .

weet iemand hoe ik dit kan wijzigen ? 

Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij kan je daar zelf niets aan doen. Dat kastje moet dan gewoon door KPN geruild worden.

@Nick83

Hoeft niet, moderators hier kunnen hem op afstand ook afmelden.

——

@Jacco1302 heb je je forumprofiel reeds ingevuld? Vul ook even de serienummers van de ontvangers in bij persoonlijke opmerkingen. Moderators hier kunnen dan die ontvangers voor je afmelden. Daarna kan je ze op je eigen abonnementsnummer activeren.


Hi @Jacco1302, welkom op het KPN forum! Ik zie dat je al op weg geholpen bent door Chrizziey en Peter, dat is fijn. Je hoort gewoon jou abonneenummer in te moeten vullen op een nieuwe tv-ontvanger inderdaad. Goed dat je een seintje geeft.

Als je je gegevens invult, zoals de heren hier al tipten, en ons hier dan even een seintje geeft, dan kijken we het graag voor je na :slight_smile:

Hij heeft inderdaad een ander abonnements nummer vandaar dat ik hem niet in mijn netwerk kan installeren. Hoe kan ik hem omruilen ? 


Vermeld onder Pers. Opm. in je profiel even het serienummer. Dan kan @Alexandra 'm afmelden waarna jij 'm op je eigen ab.nr. kan instellen.

Vooralsnog even zo gebruiken en geen opnames daarop wissen. Vind de abonnee met dat nummer niet leuk denk ik zo.


 


Kan iemand van KPN misschien deze ontvanger resetten zodat ik hem in mijn netwerk kan gebruiken


Zou je het nu nogmaals willen proberen?


Alex je bent een held 🦸 bedankt ✅👍

 


Alex je bent een held 🦸 bedankt ✅👍

 

Zaterdag avond en een aantal mensen samen met KPN helpen je de winteravond door .

een woord geweldig bedankt allemaal , echt top service 


Fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan. :relaxed: