Skip to main content

Sinds kort een hussel abonnement inclusief 4K ontvanger. Helaas ging de ontvanger stuk. Nu kon ik deze omwisselen in een KPN winkel. Echter hadden ze daar alleen de oude variant. Die heb ik nu tijdelijk, zodat ik tenminste tv kan kijken. Via de KS een omruiling (voor de 4k variant) aangevraagd maar daar gaven ze aan dat deze lastig leverbaar zijn. Ik hoor ook verder niets meer. Heeft iemand enige ervaring hoe lang zoiets duurt?

Ik denk niet dat u die nog krijgt. Tenzij u het 4K abonnement afsluit.


Weet u wat de logica daarachter is? “Kastje kapot dus nu dubbel pech”? 
 

ik heb toch hoop dat ik nog wat hoor. Dat zei de klantenservice medewerker iig… 


Qua beeldkwaliteit maakt het niets uit. U bent er wat dat betreft niet op achteruit gegaan.  Er zijn ook maar 3 zenders die in 4k beschikbaar zijn. Een 4k abonnement voegt dus weinig toe.


Dank voor de reacties. Het gaat mij ook niet om de beeldkwaliteit, heb überhaupt geen 4K tv. 

Ik heb de afgelopen week de “oude” ontvanger steeds om de 3 dagen moeten resetten omdat ik geen beeld heb. 
 

Ben een nieuwe klant bij KPN, heb binnen een maand een defecte ontvanger gehad, en nu dus deze met constant problemen. Hoe is de ervaring mbt tv ontvangers van KPN? Is de kwaliteit zo matig of heb ik gewoon pech?


Hallo @NielsKlaver je hebt gewoon een keer pech gehad, alle actuele decoders die door KPN aan klanten in bruikleen worden verstrekt gaan al jaren mee en worden regelmatig geupdated.

 


Als de huidige ontvanger het ook niet goed doet,  dan vraag ik me af of de vorige wel echt kapot was. Wat mankeerde daar aan?


@NielsKlaver

Als je geen 4K abonnement hebt, is de 2K (HD) ontvanger perfect.

Je ziet geen verschil met HD (2K).

 

Welke KPN tv decoder heb je nu? 

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?


Wederom dank voor jullie (snelle) reacties! 
 

TV ontvanger in bekabeld aangesloten op modem. Als hij het doet, is het ook prima. Maar meermaals bij aanzetten heb ik geen signaal. Resetten van de ontvanger is de oplossing, maar niet per se ideaal natuurlijk. 
 

De andere ontvanger gaf alleen geluid, geen beeld. Na, met behulp van KS, diverse opties geprobeerd te hebben (nieuwe HDMI/ software update/ reset) was de conclusie dat de ontvanger niet goed was, vandaar de omruiling. 


@NielsKlaver 

Welke KPN tv decoder heb je nu? 

Hoe is hij verbonden met de Experiabox?