Skip to main content
Ik heb de ontvanger meerdere malen en op verschillende manieren ingesteld op mijn Samsum TV incl. HEOS soundbar. Dit werkt dan een avond, maar de volgende dag niet meer.



Geen beeld, andere HDMI poort, afstandsbediening Samsung, dan wel, dan weer niet. Via Arc en gewoon HDMI... om gek van te worden en bovendien vrij irritant!
Is de ontvanger bekabeld direct op de experiabox aangesloten?
Yep! Alles volgens het boekje! Wanneer er een keer beeld is dan is het ook goed.
Software al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Nee, dat nog niet; zal ik meteen even doen!
Ha @Earlko, welkom! Supervervelend dit. Het verwijderen en opnieuw installeren van de software lijkt mij ook een goed plan. Wil je ons je bevindingen laten weten? Dan helpen we je er graag verder mee.
We hebben geen reactie meer van je gezien @Earlko dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Anders weet je ons te vinden!
Ik was een paar dagen erop uit, vandaar mijn late reactie. Inmiddels heb ik de software opnieuw geïnstalleerd, dit gaf helaas geen verandering.



Uiteindelijk lijkt het e.e.a. nu echter wél te werken, doordat er inmiddels een HDMI-hub tussen de ontvanger en de TV is geplaatst. De HDMI-hub stuurt overigens LED verlichting achter de TV aan en kan via een app worden bestuurd. Het signaal vanuit de ontvanger, zowel geluid als beeld blijft tot nu toe stabiel. Ik ben er dus nog steeds niet achter waarom bovengenoemde problemen zich voordoen; voor nu is het opgelost.