Skip to main content

Hallo! Ik had de volgende vraag, hoe kan ik via de Wifi de 4K ontvanger gebruiken? Heb 2 Wifi versterkers is het zo mogelijk? 

Hoi @WesleyJ ,

Direct via wifi is niet mogelijk.

Wel kan je het proberen om de tv ontvanger met een kabel op de wifiversterkers aan te sluiten.Maar direct op het modem heeft wel de voorkeur.


Hallo ​​​​​​@martijn197108 

Dus als ik mijn modem (Box 12) in de meterkast aansluit, met een Wifi versterker aangesloten. En dan vervolgens een een Wifi versterker aan de tv ontvanger verbind, dan kan ik ze gebruiken?


In principe moet dat wel werken met superwifi, met andere versterkers kan het ook werken , gewoon een kwestie van proberen.

 


@martijn197108  Bedankt voor u antwoord, ik ga er mee aan de slag! Fijne avond.


Top, laat maar weten of het gaat werken.Ik ben benieuwd🙂


@martijn197108  Ik zal het laten weten, het is niet voor mijn eigen huis maar iemand anders. En als ik de boven een 2e ontvanger op die zelfde manier wil aansluiten, dan heb ik alleen nog een extra Wifi versterker nodig?


Of kan ik de eerste Wifi versterker die ik aan het modem heb gekoppeld, boven aansluiten? Dus het modem zo aansluiten, zonder Wifi versterker?


Ligt eraan welke wifi versterkers je hebt.Bij superwifi is het mogelijk beide punten zonder kabel naar het modem te gebruiken.


Het zijn de zwarte van KPN, als het goed is super wifi. Dus het modem aansluiten in de meterkast, en dan heb ik daar geen Wifi versterker nodig. Dan sluit ik er één aan op ontvanger beneden en de andere boven op ontvanger? Dan zou het moeten werken?


Als het bereik met de punten onderling voldoende is, moet dat wel werken.


@martijn197108 

Beste Martijn, ik zou nog laten weten of het allemaal werkte. Een ander persoon heeft het gedaan, was er lang mee bezig maar het is gelukt!


Hoi Wesley,

Goed om te horen!


Welkom op het forum @WesleyJ! Fijn dat je eruit gekomen bent en bedankt dat je het met ons hebt gedeeld. Gezien de aard van Wifi is een dergelijke constructies niet altijd te garanderen maar fijn dat het gelukt is!