Skip to main content

@Kpn 
Afgelopen dinsdag 2 “nieuwe”  HMB2260 tv kastjes ontvangen

Het bevreemd mij dat  het van productie datum in 2013 en 2014 is, lag er ergens nog een stapel “oude” ontvangers? 7 jaar oud………. dat kan toch nooit aan de huidige techniek voldoen…. 
Momenteel werkt het, maar of ik er blij mee ben….. gevoelsmatig nee…. kan ik over deze service positief zijn naar andere, nee…..

Hoe kom je in aanmerking voor die 4K kastjes, in ieder geval een recent model. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoe kom je in aanmerking voor die 4K kastjes, in ieder geval een recent model. 

@RvE033 
Door in MijnKPN over te stappen op 4K TV voor €2,50 extra per maand. Dan krijg je het nieuwste model. Je krijgt ze niet gratis in ieder geval, aangezien de HMB2260 nog prima voldoet. 


@ChrisWissink Ok check,  ik ga ff op onderzoek uit wat het grote verschil is tussen die 2. Heb je er ervaring mee? 


@ChrisWissink Ok check,  ik ga ff op onderzoek uit wat het grote verschil is tussen die 2. Heb je er ervaring mee? 

Hallo @RvE033,
Ik heb hier een link (wel bij XS4ALL, maar de ontvangers zijn hetzelfde) met de hardwaretechnische verschillen. Ik heb er zeker ervaring mee, want ik heb momenteel het 4k pakket met de 5202 van Arris. Ze zijn wel een stuk vlotter en qua 4K is het beeld prachtig. Alleen is het nadeel dat het aantal 4k zenders er maar drie zijn. 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!