Skip to main content

Ik snap niet waar kpn mee bezig is? Ik ben nu al weken bezig om mijn tv ontvangers om te ruilen voor 4k ontvangers. Krijg steeds “aardige” mensen aan de telefoon en ontvang berichten dat de ontvangers onderweg zijn. Echter de ontvangers worden gewoon niet geleverd. Ik weet niet wat daar achter zit maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik niet serieus genomen wordt door kpn.

admin: eigen topic aangemaakt

Beste @John1956 

Welke tv ontvangers heb je nu, en heb je het Husselabonnement? Want met oudere abonnementen kun je geen 4K abonnement nemen, en je moet minimaal 100 Mbit/s hebben.

Heb je een HMB2260 en/of een Arris 2952 v2 dan wordt de tv ontvanger niet omgeruild, klanten willen de Arris 5202 (4K) graag hebben omdat de tv ontvanger Bluetooth heeft. Maar daar worden de tv ontvangers ook niet voor omgeruild.


Hallo @John1956 Heb je de reactie van Dennis al bekeken? Verklaart dat het één en ander of speelt er iets anders? 


Beste Bart,

Ik heb een glasvezelabonnement met 200 Mbits snelheid. Ontvanger Arris VIP2952. Recent een 4k televisie aangeschaft en ik wil met 4k Netflix kijken. Beperkende factor is dus nu de tv ontvanger.

Ik heb diverse mensen van KPN aan de telefoon gehad en iedereen had een ander verhaal; wordt opgestuurd, ga eens kijken of de ontvanger al niet geleverd is op afhaalpunt, leveringsproblemen met ontvanger, magazijn gereorganiseerd, is onderweg, mogelijk krijg je dezelfde ontvanger opgestuurd, zal een boze mail schrijven naar het magazijn enz. Gisteren uiteindelijk te horen gekregen dat ik gewoon niet in aanmerking komt. Al met al KPN moet zijn service medewerkers beter instrueren en een goede Q&A opstellen.


Beste @John1956,

Je krijgt zo enzo geen 4K ontvanger i.v.m. Netflix, op jou SmartTV (die zal ook 4K zijn) staat Netflix er ook op.

Je kunt dan gewoon de inloggegevens gebruiken die je nu ook gebruikt voor Netflix.


Begrijp ik nog steeds niet waarom kpn daar vanaf het begin niet duidelijk over is !!


Wil je alsnog zo’n 4K-ontvanger? Stap dan over op KPN Hussel en neem een abonnement op het aanvullende 4K-pakket. 
 

Dit kun je dan weer wel regelen via 0800-0402.