Skip to main content

4k optie gratis aangezet

  • January 10, 2021
  • 11 reacties
  • 133 keer bekeken

Altijd listig….wijzigingen doorvoeren bij KPN, gaat echt heel vaak fout….reden? 

Heb ook de 4K optie aangevinkt, geen kostenverhoging…..dus zodra dit achteraf toch gaat gebeuren lijkt mij niet geheel juist….draaien we de boel weer terug….;)

*Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 10, 2021

Altijd listig….wijzigingen doorvoeren bij KPN, gaat echt heel vaak fout….reden? 

Heb ook de 4K optie aangevinkt, geen kostenverhoging…..dus zodra dit achteraf toch gaat gebeuren lijkt mij niet geheel juist….draaien we de boel weer terug….;)

Dat kan pas na 6 maanden.


  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 10, 2021

Altijd listig….wijzigingen doorvoeren bij KPN, gaat echt heel vaak fout….reden? 

Heb ook de 4K optie aangevinkt, geen kostenverhoging…..dus zodra dit achteraf toch gaat gebeuren lijkt mij niet geheel juist….draaien we de boel weer terug….;)

Dat kan pas na 6 maanden.

Nou dat zullen we dan wel zien…. ik draai terug wanneer ik dat wil, en al helemaal als de informatie verstrekking ( na wijzigen zie ik nergens een prijsverhoging)...gebrekkig is! Zou ff lekker worden....

 

 

 

 

 

 


MelskeH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 15, 2021

Ik neem aan dat je al de 4K ontvangers heb gekregen.

Wat staat er na de wijziging bij je abonnement ?? 4K zo niet is er volgens mij niets veranderd alleen dat je nu 4K ontvangers heb. Kijk ook eens of je de 4K zenders (691, 692 en 693) kunt ontvangen, zo niet geen 4K abonnent.


  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 15, 2021

Ik neem aan dat je al de 4K ontvangers heb gekregen.

Wat staat er na de wijziging bij je abonnement ?? 4K zo niet is er volgens mij niets veranderd alleen dat je nu 4K ontvangers heb. Kijk ook eens of je de 4K zenders (691, 692 en 693) kunt ontvangen, zo niet geen 4K abonnent.

691,692 en 693 niet aanwezig.…

maar waarom laten ze mij dan die optie aanvinken en sturen ze een 2e 4K ontvanger?

maandtarief is ook niet gewijzigd….. vreemd allemaal 🥴

 

 

 


MelskeH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 15, 2021

Ben benieuwd naar de reactie van KPN


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 15, 2021

Hoi @Pikkepoelie 

Het duurt enkele dagen voor de 4K stream voor je wordt opgestart.
De kosten zijn 2,50 p maand extra bij het Hussel pakket.


  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 15, 2021

Hoi @Pikkepoelie 

Het duurt enkele dagen voor de 4K stream voor je wordt opgestart.
De kosten zijn 2,50 p maand extra bij het Hussel pakket.

Enkele dagen was in mijn geval 12 Jan. jl.

kreeg een SMS dat de extra dienst klaar was voor gebruik...vraag nu dan toch af welke dienst.

nergens sprake van 2,50 , niet in de bevestiging, niet op moment van keuze, en ook niet in m’n abo overzicht op “mijn kpn”

ben benieuwd…..


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Dag @Pikkepoelie, ik heb gelijk even voor je gekeken. Ik zie dat er een nieuwe tv-ontvanger is aangevraagd en dat je deze inmiddels hebt ontvangen. Je hebt alleen nog geen 4K upgrade voor jouw televisie in jouw abonnement. Dat betekent dat je de nieuwe tv-ontvangers nog niet kunt gebruiken om zenders en Netflix in 4K te bekijken. Zou je dit wel willen, dan dien je ‘4K TV’ aan te zetten via MijnKPN. Dit kost € 2,50 per maand. Wanneer je dit hebt aangezet, kan je vrijwel direct genieten van jouw nieuwe 4K tv-ontvangers.


  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 18, 2021

Hoi Denise.…

wat een bijzondere manier van “ bestellen “… ik heb eerder via “ mijn kpn” aangegeven dat ik 4K wens, dit wordt vervolgens verwerkt en bevestigd, maar dan werkt het toch weer niet…. Wat heb ik eerder besteld dan? Een andere ontvanger ( 5202) en thats it...?

als ik het hierbij laat heb ik dus de ontvangers die ik eerder ( volgens een collega van jou) alleen maar kan krijgen als ik 4K tv afneem…

ik ben het ff kwijt, maar ik ga me beraden of ik dat 4K inderdaad wel wil…. hoofdzaak waren de ontvangers en dit heb ik nu...😉


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Dat is inderdaad wel bijzonder en ik kan me ook heel goed voorstellen dat je hierbij je vraagtekens hebt. Ik weet niet waar dit mis is gegaan, maar dit is wat ik zie in het systeem. En aan de hand hiervan geef ik je advies. :blush:


  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 18, 2021

Dat is inderdaad wel bijzonder en ik kan me ook heel goed voorstellen dat je hierbij je vraagtekens hebt. Ik weet niet waar dit mis is gegaan, maar dit is wat ik zie in het systeem. En aan de hand hiervan geef ik je advies. :blush:

Niets persoonlijks hoor...😉

dankjewel voor je inzet...👍