Skip to main content

Hoe kan ik de 4k optie uitzetten in mijn kpn, ik weet dat je dit na pas 6 maanden kan opzeggen.

Maar je kan niet zien binnen mijn kpn wanneer dit is en je vergeet nogal snel dat je deze optie hebt aangezet.

 

Je krijgt een e-mail als je een wijziging hebt doorgevoerd in je abonnement. Dat is ook bij aanzetten van je 4k-zenderpakket het geval. Of omzetten naar Hussel met 4k.Check je mails dus.

Je kunt ook, voor het gemak, per heden 6 maanden verder tellen natuurlijk. Zo lang zal het zenderpakket nog niet aan staan begrijp ik uit je bericht.

 je vergeet nogal snel dat je deze optie hebt aangezet.

Dit lijkt me onwaarschijnlijk omdat je die zenders dan hebt. (691, 692 en 693)

De mogelijkheid tot uitzetten is er pas als dat kan.


Je krijgt een e-mail als je een wijziging hebt doorgevoerd in je abonnement. Dat is ook bij aanzetten van je 4k-zenderpakket het geval. Of omzetten naar Hussel met 4k.Check je mails dus.

Je kunt ook, voor het gemak, per heden 6 maanden verder tellen natuurlijk. Zo lang zal het zenderpakket nog niet aan staan begrijp ik uit je bericht.

 je vergeet nogal snel dat je deze optie hebt aangezet.

Dit lijkt me onwaarschijnlijk omdat je die zenders dan hebt. (691, 692 en 693)

De mogelijkheid tot uitzetten is er pas als dat kan.

Dit lijkt me mij wel waarschijnlijk, de drie 4k zenders stellen achteraf gezien niets voor, ik zal hier verder niet naar kijken. Er is nogal een verschil tussen een 4k ontvanger en 4k pakket wat je extra moet aanschaffen. Achteraf gezien had ik het 4k pakket nooit moeten activeren.

Tevens kan ik nergens in mijn mijn kpn zien wat de eind datum is van dit abbo.
Waarom dit staat niet dit bij je overzicht?
Mijn ziggo sport en plus pakket zijn netjes zichtbaar binnen mijn kpn.

U kunt momenteel de TV-optie niet opzeggen, omdat u maandelijks een betaald zenderpakket afneemt. Hieronder staat aangegeven welke betaalde zenderpakketten actief zijn. Na deze datums kunt u deze zenderpakketten opzeggen.
Ziggo Sport Totaal Pakket - 25-04-2021
Pluspakket - 02-05-2021
 

Ik wil nu dit abbo kunnen annuleren, dat ik 15 euro voor 6 maanden moet betalen is jammer. Maar ik wil niet meer dan 15 euro betalen voor mijn fout. Ik ga deze zenders toch niet kijken.
Ik wil dat dit stopt na 6 maanden en niet dat ik zelf een agenda entry moet maken zodat ik dit niet vergeet,
 


Achteraf gezien had ik het 4k pakket nooit moeten activeren.

Geheel mee eens. De HD versies vind ik al niet boeiend. Vandaar ook hier gewoon HD aangehouden na aanschaf 4k tv. Met HD ontvanger. Want dan is de hele 4k ontvanger ook overbodig. De 4k apps Netflix, Youtube en A. Prime zitten al in m'n 4k televisie zelf.

Tevens kan ik nergens in mijn mijn kpn zien wat de eind datum is van dit abbo.

Je bedoelt hier het 4k zenderpakket mee? Er is geen einddatum voor zenderpakket (en ook niet voor abo's). Je neemt ze tot wederopzegging.

Ik wil dat dit stopt na 6 maanden en niet dat ik zelf een agenda entry moet maken zodat ik dit niet vergeet,

I.v.m. bovenvermelde stopt het na 6 maanden niet automatisch (die optie is er gewoon niet) en moet je het inderdaad in je agenda zetten. Het is € 2,50 per maand. Dat is minder dan een kopje koffie op een terrasje.
Het 4k-zenderpakket kan na 6 maanden opgezegd en dat gaat dan per direct. Het laatste deel wordt per dag berekent.

N.B. er is ook 4k ON DEMAND aanbod via het menu als je het 4k pakket hebt.