Skip to main content

Ikzelf wil best wel naar 4k.maar wíj hebben nu als IN een Premium paket met muziek kanalen en Spotify maar dat laatste luister IK niet meer naar IN verband hoortoestel.en nu hebben we vast telefoon die wij regelmatig gebruiken voor ziekenhuis EN huisarts die willen wíj ook niet kwijt. het wordt wél moelijk voor ons om naar 4k wíj hebben maar één 4k tv en boven  een     full HD tv .graag advies. anders blijft wij gewoon bij het oude als IN een Premium paket. wíj willen ook graag die muziek kanalen houden die we nu hebben als IK gaat husselen zij wij als kwijt 🤔😥

 

Wat denk je te bereiken met een 4K abonnement?

Het aanbod beperkt zich tot drie zenders waarvan je er waarschijnlijk maar één interessant vind. Alle andere zenders worden in de "normale" HD kwaliteit geleverd.

Het 4K on-demand aanbod is ook nog marginaal.

Als je het mij vraagt dan zou ik alles gewoon nog even bij het oude laten.


Goede vraag, Cornelis. Naast wat wjb al aangeeft heb ik even naar je pakket gekeken. En als je zou overstappen naar Hussel met 4K en behoud van alles wat je nu ook hebt ben je toch een aardig stukje duurder uit. Ik zou je dan ook aanraden om het voor nu bij het oude te laten. 


Dank je wel Erik en wjb voor onderzoek wíj laat het bij het oude als IN een Premium paket.een tevreden KPN klant het IS zo goed. fijne dag groetjes van       cornelis48