Skip to main content

Sinds vandaag KPN-abo (omgezet van Telfort) en meteen eens geprobeerd of ik 4k-pakket kon kiezen. Via Mijn KPN bleef de pagina nog leeg, dus het menu van de VIP2952 v2 geprobeerd. Het pakket staat (nog?) niet in de lijst. Ik zou wel wat over hebben voor een 4k stb…

Ik heb 100/30 over 1 ader, daar zal toch wel 4k overheen kunnen?

U heeft een Hussel abonnement afgesloten? Waarom heeft u niet gelijk voor 4K gekozen?


U heeft een Hussel abonnement afgesloten? Waarom heeft u niet gelijk voor 4K gekozen?

Nee. Telfort-abo is automatisch omgezet naar KPN en loopt nog klein jaar.


U heeft een Hussel abonnement afgesloten? Waarom heeft u niet gelijk voor 4K gekozen?

Nee. Telfort-abo is automatisch omgezet naar KPN en loopt nog klein jaar.

Dat gaat dan om het mobiele abonnement. Alleen de mobiele abonnementen zijn overgezet. De vaste abonnementen niet. Wel is de mailserver vernieuwd, althans daar heb ik iets over opgevangen.

Maar dan nog, al zouden de vaste abonnementen van Telfort wel over gezet zijn naar KPN, dan nog: alles blijft gelijk zoals het bij Telfort was. Dat houd dus ook in dat er dan niet opeens extra mogelijkheden bij komen.

4K is alleen mogelijk bij Hussel. Niet bij een ouder abonnement van KPN. En ook niet bij een oud Telfort abonnement wat overgezet zou zijn naar KPN. Voor 4K moet je dus eerst verlengen naar Hussel.


Jammer. Vaste abonnementen zijn/worden ook overgezet hoor. Gelukkig is er nog de Chromecast Ultra. Dat wordt dus looptijd uitzitten en wegwezen. Ze zullen wel een keer stoppen met het strooien met flinke kortingen als je zegt dat je over gaat stappen. Of niet...:grinning:


Waarom nu opeens overstappen? Waar is dat plots voor nodig?


Beste @Reacher 

Het 4K pakket is alleen mogelijk bij een Husselabonnement, met de Arris 2952 v2 ga je zeker geen 4K ontvangen. Want de 2952 v2 is een HD ontvanger. Bij Ziggo moet je het duurste abonnement nemen voor 4K, dus dan ben je nog niks opgeschoten. Je kunt beter overgaan naar het Husselabonnement, (het kan voordeliger uitpakken of niet, dat kun je allemaal zien in MijnKPN.) en daar kun je 4K aanklikken. Je moet trouwens wel minimaal 100 Mbit/s op jou adres kunnen krijgen, anders lukt het niet om 4K te nemen.


Waarom nu opeens overstappen? Waar is dat plots voor nodig?

Lees eens goed 😊 


Waarom nu opeens overstappen? Waar is dat plots voor nodig?

Lees eens goed 😊 

Ik lees "Dat wordt dus looptijd uitzitten en wegwezen.". Met wegwezen bedoelt u toch overstappen? Of iets anders?


Waarom nu opeens overstappen? Waar is dat plots voor nodig?

Lees eens goed 😊 

Ik lees "Dat wordt dus looptijd uitzitten en wegwezen.". Met wegwezen bedoelt u toch overstappen? Of iets anders?

Jij zette daar 'plots' bij, er staat: Looptijd uitzitten. Niet plots dus. Hussel gaat (voor mij pas over een klein jaar) flink meer per maand kosten dan nu. Ik heb voor mezelf en ouders hele mooie korting kunnen bedingen voor het komende jaar. Wel benieuwd of dat nog eens lukt.


Beste @Reacher 

Het 4K pakket is alleen mogelijk bij een Husselabonnement, met de Arris 2952 v2 ga je zeker geen 4K ontvangen. Want de 2952 v2 is een HD ontvanger. Bij Ziggo moet je het duurste abonnement nemen voor 4K, dus dan ben je nog niks opgeschoten. Je kunt beter overgaan naar het Husselabonnement, (het kan voordeliger uitpakken of niet, dat kun je allemaal zien in MijnKPN.) en daar kun je 4K aanklikken. Je moet trouwens wel minimaal 100 Mbit/s op jou adres kunnen krijgen, anders lukt het niet om 4K te nemen.

Ik heb 100/30 op 1 ader en bij samenstellen Hussel geen 4k om te kiezen.


Voor het daadwerkelijke overstappen zult u inderdaad moeten wachten. Maar u begint er nu wel al "plots" over.


Voor het daadwerkelijke overstappen zult u inderdaad moeten wachten. Maar u begint er nu wel al "plots" over.

Dat is een meninkje en dat is je gegund. :wink:


Een constatering 😉


Beste @Reacher, welkom! Als jij je adres invoert op onze website, staat er dan wel dat er 4K mogelijk is? Het systeem kan dit pas aanvragen bij 100 Mbit/s of meer. Als jij bijvoorbeeld 89 Mbit/s kan halen, dan is dat dus niet mogelijk. Je ziet het maximale aantal Mbit/s ook op de website staan. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten?