Skip to main content

Vanaf 10 december al 4 mensen van klantenservice aan telefoon gehad en alle 4 hebben toegezegd, dat de schakelaar voor 4 k zou worden aangezet, tot heden niet gelukt.

 

Wordt hier een beetje veel moe van.

Bob Brinkers

Welkom op het forum.

 

Ik begrijp dat je de 3 4K zenders niet kan zien?

Ik ga ervan uit dat je wel de 4K (5202) hebt ontvangen?

 

Wacht anders even op een moderater, kan een paar dagen duren.

Vul alvast je gegevens bij je account volledig in, alleen zij kunnen die gegevens zien.

 


Ik heb alles gedaan, wat gedaan moest worden, maar ik kom niet verder


Misschien chatten of wachten op een KPN moderater (kan een paar dagen duren).

Zie ook boven.

 

Chatten zie hier.

Kies bijvoorbeeld televisie.

Scrol na beneden en kies dat je “een andere vraag hebt en ik wil graag contact”

Scrol zover mogelijk na beneden totdat je 3 mogelijkheden ziet en kies voor chatten. (goede ervaringen mee). 


Goedeavond bob b heeft u al eens een Reset  gegeven. ze staan op kanaal 691 692 693 .ik heb 4k van af eind november dus drie weken. probeer het eens. 😀👍wij zij toen over gegaan naar 4k hussel. 


Ik heb modem al gereset en ook de TV ontvanger uitgezet.

Daarnaast via Mijnkpn het vinkje van 4k televisie aangezet maar krijg dan steeds de mededeling 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.


daan wordt het wachten op een moderator die ken u daar mee helpen. Ik hoop dat het straks lukt. 😉👍


Hi @bob b ,
Welkom op het forum. Top dat je n.a.v. het bericht van @joop2011  al je profiel aangevuld had.  In het systeem zie ik staan dat je op banbreedte profiel RC800 staat. Dit staat dus goed en verder sta je ook als actief op je 4K pakket. Er is ook geen lopende order oid:zipper_mouth:
Op dit deel van de KPN website staat beschreven welke zenders 4K zijn (kopje 4K zenders). Verder staat daar info over Hoe kijk je 4K On Demand? , Films in 4K bij KPN, Netflix kijken in de beste kwaliteit(4K), Wat heb je nodig om 4K TV te kijken? en Wat is 4K ultra HD televisie kijken?