Skip to main content

Beste, ik wil mijn internet snelheid upgraden maar moet dan overstappen naar hussel. Nu kan ik daar kiezen uit 4k tv of niet. Nu heb ik nog geen 4k tv maar is het dan wel mogelijk nu alvast de 4k tv ontvangers te bestellen? Dan hoef ik ze later niet nog eens om te ruilen

Goedemorgen beste BurnHart volgens mij is dat wel mogelijk om al vast 4k Hussel te gaan .maar zoals u al zij is de tv die u bezit niet geschikt voor 4k  zenders. dan zal u een nieuwe tv moeten kopen die dat aan kan .heel veel plezier straks met u nieuwe tv succes 😀👍


Nu heb ik nog geen 4k tv maar is het dan wel mogelijk nu alvast de 4k tv ontvangers te bestellen?

Nee.

Dan hoef ik ze later niet nog eens om te ruilen

Wat beboelt u met het woordje "nog"? Als u nu het abonnement aanpast naar Hussel zonder 4K, dan krijgt u geen nieuwe apparatuur. 


Beste, ik wil mijn internet snelheid upgraden maar moet dan overstappen naar hussel. Nu kan ik daar kiezen uit 4k tv of niet. Nu heb ik nog geen 4k tv maar is het dan wel mogelijk nu alvast de 4k tv ontvangers te bestellen? Dan hoef ik ze later niet nog eens om te ruilen

@BurnHard 

Je krijgt alleen een 4K-ontvanger als je kiest voor KPN Hussel met het aanvullende 4K-pakket. Dat aanvullende pakket kost 2,50 per maand. Jij hebt daar echter nu niets aan omdat je geen 4K-TV hebt. 

Handiger is om nu niet te kiezen voor een aanvullende 4K-abonnement. Zodra je een 4K-TV hebt, kun je altijd nog het aanvullende 4K-pakket erbij nemen en dan krijg je op dat moment de 4K-ontvanger in bruikleen. 

 

 


Nu heb ik nog geen 4k tv maar is het dan wel mogelijk nu alvast de 4k tv ontvangers te bestellen?

Nee.

Dan hoef ik ze later niet nog eens om te ruilen

Wat beboelt u met het woordje "nog"? Als u nu het abonnement aanpast naar Hussel zonder 4K, dan krijgt u geen nieuwe apparatuur. 

Dus die 4k ontvanger kan geen gewoon 1080 uitzenden dan? Ik snap dat ik geen 4k beeld op mijn tv krijg maar kan ik wel alles in 1080 blijven bekijken met een 4k ontvanger

 

Dat woordje nog is wat overbodig maar aangezien ik nu toch wijzig dacht ik dan maar gelijk klaar voor de toekomst

 


Beste, ik wil mijn internet snelheid upgraden maar moet dan overstappen naar hussel. Nu kan ik daar kiezen uit 4k tv of niet. Nu heb ik nog geen 4k tv maar is het dan wel mogelijk nu alvast de 4k tv ontvangers te bestellen? Dan hoef ik ze later niet nog eens om te ruilen

@BurnHard

Je krijgt alleen een 4K-ontvanger als je kiest voor KPN Hussel met het aanvullende 4K-pakket. Dat aanvullende pakket kost 2,50 per maand. Jij hebt daar echter nu niets aan omdat je geen 4K-TV hebt. 

Handiger is om nu niet te kiezen voor een aanvullende 4K-abonnement. Zodra je een 4K-TV hebt, kun je altijd nog het aanvullende 4K-pakket erbij nemen en dan krijg je op dat moment de 4K-ontvanger in bruikleen. 

 

 

Dat is juist het verwonderlijke dat dacht ik ok maar als ik aangeef 4k tv dan veranderd hij de ontvangers in 4K ontvangers maar de prijs blijft dus gelijk. Met of zonder 4k is hussel 500Mbit en 2 ontvanger €70


Daar komt bij dat het 4K aanbod nog marginaal is en dat je daardoor waarschijnlijk toch vrijwel nooit van 4K uitzendingen zult kunnen genieten.

Ik verwacht daar in de nabije toekomst ook geen verandering in.

Ik verwacht dat er in de komende jaren misschien een paar sport- en evenementenzenders zullen komen die 4K zullen uitzenden en dat het 4K aanbod in Netflix zal groeien maar that's it.

Wat mij betreft is 4K een grote farce. Het is fantastisch beeld maar het aanbod is marginaal.


Dus die 4k ontvanger kan geen gewoon 1080 uitzenden dan?

Dat is geen enkel probleem.


OK @BurnHard 

Typisch. Ik verwacht echter niet dat je toch een 4K-ontvanger gaat krijgen als je overstapt naar KPN Hussel zonder aanvullend 4K-abonnement.

Je kunt het proberen, maar kijk niet raar op als je geen nieuwe ontvanger krijgt. 

 


Dat is juist het verwonderlijke dat dacht ik ok maar als ik aangeef 4k tv dan veranderd hij de ontvangers in 4K ontvangers maar de prijs blijft dus gelijk. Met of zonder 4k is hussel 500Mbit en 2 ontvanger €70

Ik zie toch echt de prijs naar €72,50 gaan als ik kies voor 4K.

 


 

Dan heb je misschien al hussel en wil je nu upgraden naar 4k…. We gaan het zien. Heb het besteld


Dus die 4k ontvanger kan geen gewoon 1080 uitzenden dan?

Ja natuurlijk. Maar dat kunnen uw huidige ontvangers ook. Waarom zou KPN u nieuwe ontvangers toesturen terwijl u al ontvangers heeft die 1080 uit kunnen zenden? Dat zou vanuit KPN bezien zonde van het geld zijn.


We gaan het zien. Heb het besteld

Ik ben bang dat dit het zoveelste foutje is in de weergave van de kosten binnen mijnKPN en dat jouw factuur straks €2,50 hoger uit zal vallen.

Als ik de 4K optie aan zet dan zou ik zelfs €5,- per maand minder gaan betalen.

In mijnKPN wordt aangegeven dat ik het Hussel entertainmentvoordeel zal krijgen maar dat is helemaal niet zo omdat het Hussel entertainmentvoordeel niet geldt bij data-only mobiele abonnementen (0970) en wij alleen zo'n data-only mobiel abonnement hebben.

 

Ook dit is een bij KPN bekende bug die ook al vele maanden niet verholpen wordt. :confounded:


Hallo @BurnHard! Wat bijzonder dat je 4K kon bestellen zonder meerprijs. 4K kost namelijk €2,50 extra per maand, zoals wjb ook aangeeft. Houd het maar even in de gaten en laat het hier weten als de prijs toch anders uitvalt. 

Ook dit is een bij KPN bekende bug die ook al vele maanden niet verholpen wordt. :confounded:

 @wjb Dankjewel voor dit. Ik ga hier de MijnKPN mensen van op de hoogte stellen en vragen of dit aangepast kan/gaat worden. 


 

Dan heb je misschien al hussel en wil je nu upgraden naar 4k…. We gaan het zien. Heb het besteld

@BurnHard 

Heb je al een bericht ontvangen van KPN over een nieuwe ontvanger?

 


 

Dan heb je misschien al hussel en wil je nu upgraden naar 4k…. We gaan het zien. Heb het besteld

@BurnHard

Heb je al een bericht ontvangen van KPN over een nieuwe ontvanger?

 

Ik heb vandaag 2 ontvangers binnen gekregen, nu ff afwachten wat er op de factuur gaat staan :)