Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb nu Alles-in-1 Standaard met als extra's erbij.

  • Opnemen Pakket
  • Spotify Premium.
  • ESPN Compleet

 

Ik wil graag de 4k ontvangers hebben,

kan dit op mijn huidige abonnement ?

ik wil niet naar hussel omdat dan alles extra's eraf vallen en er moet moet gaan betalen.

nu zijn espn, opnemen en spotify gratis erbij.

Hallo @jeen83 ,

Nee, helaas gaat dat niet. Voor het 4K-pakket moet je eerst verplicht over naar KPN-Hussel. 

In jouw situatie lijkt een overstap naar KPN Hussel inderdaad niet gunstig uit te pakken. 


Als bestande klant wordt je dus gewoon genaait als je iets wil.

Overstappen naar een andere abonnement maar dan wel alles verliezen en ervoor moeten gaan betalen.

 

Ze heben veel over om klanten te behouden. Not

 


Tsjaa, ik snap jouw reactie.

KPN probeert uiteraard om zoveel mogelijk klanten op KPN Hussel te krijgen. Want nu is er een wirwar van (allerlei oudere) abonnementsvormen in omloop en hebben niet alle klanten dezelfde voorwaarden.  


@jeen83 vraag jezelf ook af of een 4k abonnement zinvol is. Het zijn maar twee of drie zenders. Mijns inziens is het de meerprijs niet waard.


Als bestande klant wordt je dus gewoon genaait als je iets wil.

Overstappen naar een andere abonnement maar dan wel alles verliezen en ervoor moeten gaan betalen.

Dat geldt dan alleen voor ESPN. Opnemen is bij Hussel gratis bij 2 of meer tv ontvangers. En Spotify betaald u nu gewoon voor met de pakketprijs. Een vergelijkbaar abonnement zonder "gratis" Spotify is 10 euro goedkoper. Spotify is dus helemaal niet gratis. 

U wilt iets wat helemaal nog niet bestond toen u het Alles-in-1 abonnement afsloot. Dus daarom is het niet mogelijk. Als u 4K wilt, dan moet u hetzelfde als wat een nieuwe klant krijgt: Hussel. 


Als bestande klant wordt je dus gewoon genaait als je iets wil.

Overstappen naar een andere abonnement maar dan wel alles verliezen en ervoor moeten gaan betalen.

 

Ze heben veel over om klanten te behouden. Not

 

 

Nee, je wordt niet genaaid, wat een rare opmerking.

Je abonnement is gewoon te oud en die moet je aanpassen.

En met KPN Hussel heb je weer andere voordelen dan met het pakket wat je hebt.

 

Stilstaan is achteruit gaan.

 

Waarom wil je het 4K abonnement?

Je hebt maar 2 4K zenders voor € 2,50 per maand.

En de HD zenders zijn 100% hetzelfde, ook de codec is hetzelfde als op je huidige ontvangen.

 

En @jeen83 altijd positief denken.

Elk nadeel heeft een voordeel.

Elk voordeel heeft een nadeel.


Het is allemaal niet gratis. Als dat het geval is zou je nu zo'n 59 euro kwijt zijn en dat is niet het geval. Spotify zit er tegenwoordig voor de volle prijs bij in ( à € 9,99).

Met hetzelfde pakket zou je met Hussel dit kwijt zijn.

100 Mbps € 49

Kpn tv met 2 ontvangers inclusief opnemen € 15

Minimaal 6 maanden 4k pakket voor 4k ontvangers. Bij dsl alleen mogelijk als de lijn 100 mbps kan. € 2,50. Zonder 4k pakket houd je de huidige ontvangers. 

Vaste telefoon € 2

Espn pakket € 12,99

Spotify premium € 9,99 (betaal je er nu ook voor)

Totaal dus voor hetzelfde met 4k pakketje voor ook 4k ontvanger € 90,98

Na 6 maanden kan je het 4k zenderpakket stopzetten en betaal je € 88,48. 

Maar wat je dan nog aan de 4k ontvanger hebt... de 4k apps voor Netflix, Disney, Amazon en HBO max zitten ook al in je 4k/uhd smart-tv!!

 


@jeen83 

Wat betaal je momenteel?

 

Als je Spotify echt wilt hebben, is er ook een gratis versie van Spotify.

Zit dan wel een klein beetje reclame in.😉