Skip to main content

Wij hebben niet de goede ontvanger van KPN om 4K te kijken. Dus het feest gaat niet door?

Al jarenlang lid van KPN, dus bestaande klanten hebben pech?

Op dit moment is er een tekort aan 4K ontvangers. Dus deze zijn momenteel niet beschikbaar. 


Afgaande op het bericht van KPN, 23 uur geleden, in een ander topic zijn er wel dus wel 4K geschikte ontvangers beschikbaar.

 

Hi all! Even een update aangaande de 4K tv-ontvangers en dergelijke.

Ik wil graag het EK in 4K kijken, maar bezit niet de juiste apparatuur. Wat kan ik doen?

Indien je als klant niet de VIP5202 tv-ontvanger (of een ZXV8001) hebt, en toch het EK in 4K wil kijken kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren. Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger uitgeleend. Hiervoor dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel.

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen. 

Kanaal 690 zal waarschijnlijk morgen zichtbaar worden met de NPO stream. Er wordt hier en daar nog wel wat getest de komende dagen wat kleine afwijkingen kan veroorzaken.


Dit is wel leerzaam, bedankt.


Hoi kunt u mij vertellen of de 4k ontvanger al weer leverbaar is


Mijn vraag aan de deskundigen hier, ik doe nu al 4 jaar met een kastje

van het type VIP2952 V2.

Kan ik onderhand eens om een nieuwe vragen zonder extra kosten? 

De techniek zal ook verbeterd zijn. Dus het lijkt mij normaal dat dit wel kan.

Ik heb een hustle abonnement  200 Mbit, enkele maanden geleden veranderd.

Klopt het dat dit samengaat met een 4k kwaliteit TV ontvanger?


De VIP2952 V2 wordt nog steeds uitgegeven, deze voldoet immers nog ruim.

 

De 4K-ontvanger zou je kunnen aanvragen door via MijnKPN het 4K-pakket aan te zetten. Op dat moment worden er automatisch 4K-ontvangers gestuurd inclusief een retourdoos om de oude ontvanger terug te sturen. Kans is ook dat er een zogenoemde ‘swap’ gaat plaatsvinden waarmee de oude direct omgeruild moet worden voor de nieuwe. Ik heb geen inzicht op dergelijke logistieke processen.


ik heb een 4k ontvanger en 4k tv.

waar kan ik bij kpn het 4k abonnement afsluiten?

Bij mijn instellingen zie ik geen mogelijkheid.

mijn internetsnelheid is iest meer dan 100 mb. 


ik heb een 4k ontvanger en 4k tv.

waar kan ik bij kpn het 4k abonnement afsluiten?

Bij mijn instellingen zie ik geen mogelijkheid.

mijn internetsnelheid is iest meer dan 100 mb. 

Dat kan via de klantenservice. Als je belt met 0800-0402 kan een medewerker jouw abonnement aanpassen.Â