Skip to main content

Beste,

Ik zou graag mijn huidige tv ontvanger willen ruilen met een 4K ontvanger. Als ik in mijn kpn ga zie ik hier niets van terug, om de optie aan te zetten dan. 

Ik ben op de hoogte dat er maar 3 uhd kanalen zijn. Het gaat mij meer om het kastje, de werking van Bluetooth. Zodat het kastje op een niet zichtbare plek zou komen te staan. Ik heb de experia v10 en 200mbit glasvezel in mijn huidige pakket.

Nog een vraag, als ik inlog in mijn kpn krijg ik te zien dat ik recht heb op 3 maanden gratis een extra zenderpakket. Als ik hier op klik gebeurt er niets. Graag wil ik weten of dit wel mogelijk is te kunnen krijgen?

Alvast bedankt voor uw moeite, tijd en antwoord.

met vriendelijke groet,

J. Jawalapersad 

U zult eerst een Hussel abonnement moeten hebben. Heeft u dat?


Nee dit is mijn huidige abonnement 

Dit betekend dat als ik voor een husselpakket ga. Ik mijn kortingen misloop en totaal op €73,- zit, dit met al mijn huidige extra’s. 

Ik dacht zelf het is maar €2,50 meer in de maand

Als ik het mis heb hoor ik dit graag van u. 
groet


4K is alleen bij Hussel leverbaar. Dus ja, je gaat flink meer betalen.


4K is alleen bij Hussel leverbaar. Dus ja, je gaat flink meer betalen.

Ah vandaar kon hem ook al niet vinden, wil graag van mijn oude kastje af die ik hier heb staan, maar dat lukt dus blijkbaar niet, jammer.


Een Motorola tv ontvanger kun je omruilen met de omruiltool.

En voor 4k moet er ook nog eens 100 mbit leverbaar zijn op je adres. Anders krijg je de 4k optie ook nooit te zien. Voor iemand met een DSL verbinding onder de 100 mbit is het dus onmogelijk om 4k te nemen.


Een Motorola tv ontvanger kun je omruilen met de omruiltool.

En voor 4k moet er ook nog eens 100 mbit leverbaar zijn op je adres. Anders krijg je de 4k optie ook nooit te zien. Voor iemand met een DSL verbinding onder de 100 mbit is het dus onmogelijk om 4k te nemen.

Heb geen Motorola, maar een Arcadyan HMB2260 die de afgelopen periode genoeg problemen heeft gehad. Bandbreedte is er voldoende, zit nu op 200Mbit maar kan upgraden naar 500Mbit, zou dus niet het probleem moeten zijn. Alleen heb ik geen hussel, zou voor het zelfde wat ik nu heb 20 euries meer  moeten betalen dan.


Hoi @Rietish 
Hoe jij aan die € 73,- komt is mij een raadsel.

Die 200/200 is de eerste 3 maanden gratis, dus die ben je straks sowieso kwijt
Pluspakketkorting wordt €5,- dus dat gaat je €4,50 kosten
Opneempakketkorting bij 2 TV-ontvangers blijft.
4K abonnement kost €2,50
Dus de meerprijs is €7,00
 


@huistijger en een ieder die meeleest

Beste klopt dit dan wel? Met alle huidige opties wat ik nu heb. 

Met mijn huidig pakket zal ik na de 3 maanden totaal zitten op €67.62.

Met het nieuwe hussel pakket compleet met alle huidige opties op €62,- + €5,- pluspakket = €67,-  

Klopt mijn huidige berekening?

Want onder het kopje mijn zenderpakketten bij pluspakket staat er min €5,- per maand.
Is dit alleen voor 3 maanden of juist altijd?


Bij mijn huidige abonnement is deze altijd gratis geweest. Als mijn berekening klopt betaal ik of €67,- per maand of juist €62,- per maand voor het nieuwe abonnement. In beide gevallen ga ik er juist op vooruit toch?😅

een ieder alvast bedankt voor het meedenken


Nou ik ben er uit. 
Na gebel met kpn en 2x gechat 

Ben ik overgegaan op hussel 200mbit glasvezel, 2 extra 4K ontvangers, het pluspakket, mijn huidige huistelefoon en gratis 2 WiFi superpunten. Dit voor €62,- per maand zolang het abonnement loopt. 

Goed toch?


Nou ik ben er uit. 
Na gebel met kpn en 2x gechat 

Ben ik overgegaan op hussel 200mbit glasvezel, 2 extra 4K ontvangers, het pluspakket, mijn huidige huistelefoon en gratis 2 WiFi superpunten. Dit voor €62,- per maand zolang het abonnement loopt. 

Goed toch?

Hoe heeft u dat geregeld gekregen? Heeft u daar al een bevestiging van gekregen over de mail?

SuperWiFi's krijgen alleen nieuwe klanten. En ik zie hierboven nergens € 2,50 staan voor 4K. Wat overigens kan kloppen, er is momenteel een bug in het systeem waardoor die € 2,50 niet meegenomen word. Op de factuur word die echter niet vergeten. Dat word dus € 64,50 voor de eerste 3 maanden. Daarna komt er € 6,99 bij.


@Nick83 

ik heb het echt via mijn kpn app gedaan, in het bevestigingsmail staat precies wat ik besteld heb. 
Zolang het abonnement loopt staat erbij, €62,-

Ik kreeg direct na het bestellen een mail voor de gratis WiFi punten zie hieronder 

 


Inmiddels alles vandaag binnengekregen 3 4K ontvangers en de superwifi punten. 
Heel netjes @Kpn Alleen wachten tot 12 maart om alles aan te sluiten. Dan is alles vanuit kpn geactiveerd, hopelijk verloopt dit soepeltjes

Het gaat mij niet zozeer om de 3 4K kanalen maar juist om de Bluetooth werking. De kastjes hoeven niet meer in het zicht geplaatst te worden.
Dit past beter bij ons interieur.

Allen hartelijk dank voor het meedenken

gr.