Skip to main content

Bestaat er ook een mogelijkheid een 4K ontvanger te kopen/krijgen, zonder dat er een ander abonnement voor afgesloten hoeft te worden?

Mijn internetsnelheid is iig snel genoeg om er voor in aanmerking te komen.

Hallo @Martijnvloon ,

De enige manier zal dan marktplaats zijn,In principe werkt dat dan ook alleen krijg je dan geen 4K zenders en ik kan je ook niet de volle 100% geven dat dat gaat werken,Maar het wil soms nog wel eens lukken.


Hallo @Martijnvloon ,

Als bestaande klant van KPN krijg je momenteel alleen de 4K-ontvanger als je overstapt op KPN Hussel (mocht je dat nu nog niet hebben) en je dan ook één abonnement neemt op het aanvullende 4K-pakket. 

Je kunt deze wijziging van jouw abonnement het beste regelen via het gratis nummer 0800-0402. 

 

Koop zeker geen ontvanger op Marktplaats. KPN gaat die ontvanger dan niet activeren. 


Wat bedoel je precies met ‘ dan ook 1 abonnement neemt op het aanvullende 4K pakket’ ?


Wat bedoel je precies met ‘ dan ook 1 abonnement neemt op het aanvullende 4K pakket’ ?

Je zult voor € 2,50 extra per maand het 4K pakket af moeten sluiten. Na 6 maanden kun je dat weer opzeggen, kost je dus 15 euro. De ontvanger mag je dan houden.


Is het aan te raden qua voordelen/ verschillen met de niet 4K ontvanger voor dat geld?


Veel mensen willen alleen vanwege de Bluetooth-functie al graag die ontvanger gebruiken. En je kunt natuurlijk 4K-programma's ontvangen en 4K-flims mee aanvragen via On Demand. 


Zelf ook ervaring mee?


Zelf ook ervaring mee?

@Noordzee niet want hij kijkt alleen via de DVB-T(digitenne)

Maar ik wel en voor mij had de 4K decoder weinig/geen voordelen boven de standaard decoder.


Zelf ook ervaring mee?

Niet via KPN, wel via de satelliet. Met een 4K-ontvanger heb je een perfect plaatje op de HD-zenders alsmede op de 4K-zenders.Â