Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds gisteren in het bezig van de 4K KPN Box die beter zou moeten werken dan mijn vorige ontvanger van 8 jaar oud.

 

Helaas met HDMI kabel en UTP kabel die bijgeleverd was. TV instellingen weer naar standaard gezet krijg ik heel lelijk en flets beeld, terwijl dit na mijn idee beter zou moeten zijn met mijn 4K LG TV. 

Xbox geeft bijvoorbeeld wel super mooi en strak beeld met mooie kleuren, maar de ontvanger niet. Oude ontvanger was  nog beter. 

 

Alle updates zijn al opgehaald en bijgewerkt van de ontvanger. Iemand nog meer ervaring hiermee, of KPN nog tips? 

Hallo @Vervangen KPN ontvangers ik ben niet van KPN, maar even spelen met de beeldinstellingen zowel op je tv-toestel als op decoder, met name de HDR-instellingen?

 


Hier zelfde probleem met het tweede kastje die al na een week de geest gaf. Wat helpt is de stoomkabel er 5 minuten uit te laten, daarna start de ontvanger weer op en werkt het weer een paar dagen. Kastje wordt ook redelijk warm, terwijl deze voldoende koeling krijgt in vrij lucht. Ben zeker niet tevreden als nieuwe klant, daar was Ziggo echt wel een stuk beter in. 


Hi @Vervangen KPN ontvangers! Heb je de reacties in het topic nog gezien? En wil je laten weten wat het antwoord daarop is?