Skip to main content

best kpn en andere lezers,

 

ik wil graag een 4k tv ontvanger met bluetooth hebben ipv de arcadyan HMB2260. Onze situatie thuis is veranderd waardoor de ontvanger in een kasje moet staan. Met mijn huidige ontvanger is dat niet mogelijk. Optie IR ontvanger kan ook niet bij de HMB2260!!! Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn.

 

mvg robert

Hoi @robertschut,

ontvangers worden niet ‘zomaar’ vervangen, tenzij ze stuk zijn en dan krijg je er een vergelijkbare voor terug. 

Je kunt (meestal) wel voor €2.50 extra per maand het 4K abonnement afnemen, te vinden in je ‘mijnkpn’ maar er zijn momenteel maar een aantal 4K zenders in het pakket. 

Het is dus een eigen afweging. 


Dat is inderdaad de enige oplossing met een 4K abonnement.

Na 6 maanden kan je het 4K abonnement van € 2,50 per maand weer opzeggen.

De 4K decoder 5202 mag je daarna behouden (als ik het goed heb). 


dank je wel joop!! maar ik heb nog standaard alles in 1 pakket voor weinig!!! incl fox sport en spotify gratis als ik iets wijzig ben ik al deze voordelen kwijt. Als ik alles los moet activeren met hussel pakket ben ik een stuk duurder uit. 


dank je wel joop!! maar ik heb nog standaard alles in 1 pakket voor weinig!!! incl fox sport en spotify gratis als ik iets wijzig ben ik al deze voordelen kwijt. Als ik alles los moet activeren met hussel pakket ben ik een stuk duurder uit. 

 

Nee hoor, ga na MijnKPN en zet een vinkje bij 4K, daarna moet het helemaal goed komen.

Vergeet hem na 6 maanden niet weer af te melden, dat 4K abonnement. 


dank je wel joop!! maar ik heb nog standaard alles in 1 pakket voor weinig!!! incl fox sport en spotify gratis als ik iets wijzig ben ik al deze voordelen kwijt. Als ik alles los moet activeren met hussel pakket ben ik een stuk duurder uit. 

 

Nee hoor, ga na MijnKPN en zet een vinkje bij 4K, daarna moet het helemaal goed komen.

Vergeet hem na 6 maanden niet weer af te melden, dat 4K abonnement. 

Ik heb mijn KPN afgezocht, maar kan geen optie 4K vinden!!! enig idee waar ik moet zoeken!! alvast bedankt

 


Hallo @robertschut,

Deze optie is alleen beschikbaar als je Hussel als abonnementsvorm hebt. Heb je een ouder pakket dan dien je eerst over te stappen naar het nieuwere Hussel. Je kan altijd kijken of dit voordeliger voor je is via MijnKPN onder Producten → Thuis → Abonnement wijzigen. 
 

 


Inderdaad, even gekeken.

Ik dacht dat ik het eerder dit jaar wel zag staan.

Erg jammer.


Reageer