Skip to main content

Wij hebben op 6 mei gebeld en een ontvanger 4 k besteld. We hebben helaas gewoon een oude ontvangen.. Zo jammer en bij bellen met ze werden we gewoon afgesnauwd door een dame en dat het onze eigen schuld was want we hadden maar beter moeten opletten toen we de ontvanger kregen. Ik ben wel een beetje klaar met KPN!!

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Begin mei hadden wij 4K kastje bij kpn aangevraagd. Heel bewust een kastje 4K als uitbreiding en heel expliciet vermeld. Dacht deze gehad te hebben. Echter kwam ik erachter dat het een regulier kastje betreft.Met kpn gebeld en ik begreep dat op dit moment geen 4K kastje te krijgen is. Wat kunnen wij doen om zsm over dergelijke ontvanger te beschikken?


Weinig, want er is een wereldprobleem met de levering van chips. 

Over het algemeen bestaat KPN informatie naar klanten toe over dingen die je al 3 maanden weet, maar niet over dit soort essentiele zaken.

Dit zijn 2 links waar je waarschijnlijk het sneltst de informatie over dit chip probleem kan zien. 

https://www.totaaltv.nl

 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com


Hoi @Ivanal . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je zo raar te woord bent gestaan. Ik was er niet bij, maar het klinkt niet heel professioneel.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik meekijken.

 


Ik heb alles ingevuld. Wij zijn gaan kijken of we een officiële klacht tegen haar konden invullen maar dat bleek erg lastig. 
We vonden haar ronduit onbeschoft! 
wel wil ik melden dat een andere collega via Twitter/dm het fantastisch heeft opgelost! Daar kan zij nog wat van leren! En het beste is dat er een 4K kastje onderweg is naar ons! 


Merkwaardig, want momenteel krijgen bestaande klanten geen 4K ontvanger...


Jullie zouden toch eens naar dat beleid moeten kijken. Dus bestaande klanten die jullie trouw zijn, krijgen niets maar de nieuwe wel?? Maar het is nu opgelost omdat we ons wel op 6 mei iets beloofd is.. dat dit niet de bedoeling was kan ik niet helpen. 
 


Wat denk je dat het kost om iedereen nieuwe apparatuur te geven?? Dan moeten de prijzen omhoog en dan begint ook iedereen te kermen.


Ik heb het dan over klanten die er 1 willen en niet dat iedereen er 1 krijgt. Ik vind het raar dat je er geen 1 zou krijgen als je er om vraagt. Daarbij betaal je er dan ook voor dus betalen klanten die er niet 1 willen er niet voor! Â