Skip to main content
Beantwoord

4K tv-ontvanger omruilen voor ontvangers

• February 11, 2021
  • 1 reactie
  • 919 keer bekeken

nimeslaan12
Nieuwkomer

heb interactive tv. Zou graag 4k tv ontvangers (3x) inruilen tegen 4  ontvangers.

IWat kunt U me aanbevelen zodat tv kijken nog leuker word.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @nimeslaan12. Welkom op het KPN Forum. Begrijp ik het goed dat je op dit moment “gewone” tv-ontvangers in huis hebt en deze wilt omruilen voor 4K tv-ontvangers? Zo ja, dan kan je in MijnKPN bekijken welke mogelijkheden er zijn op jouw adres. Als je dit liever een-op-een wilt bespreken dat kan dat telefonisch op het gratis nummer 0800 0402. 7 dagen per week, tussen 8 en 22 uur of via onze chatservice. Je kunt op onze contactpagina een chat starten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2021

Hoi @nimeslaan12. Welkom op het KPN Forum. Begrijp ik het goed dat je op dit moment “gewone” tv-ontvangers in huis hebt en deze wilt omruilen voor 4K tv-ontvangers? Zo ja, dan kan je in MijnKPN bekijken welke mogelijkheden er zijn op jouw adres. Als je dit liever een-op-een wilt bespreken dat kan dat telefonisch op het gratis nummer 0800 0402. 7 dagen per week, tussen 8 en 22 uur of via onze chatservice. Je kunt op onze contactpagina een chat starten.