Skip to main content

Goedendag,

 

wanneer komt er een update voor KPN interactieve Die er voor zorgt dat onder andere de interface fatsoenlijk wordt geupscaled voor een 4K televisie. Op het moment wordt de interface gewoon uitgerekt als het ware en is alles heel wazig. En wanneer gaan de normale tv zenders 4K ondersteuning aanbieden bij interactieve TV.

 

 

met vriendelijke groet,

Dennis van Lierop

Hallo @DennisVanLierop1997,

Op dit moment wordt er een nieuwe software getest onder een geselecteerde groep klanten waaronder ik. Echte wazigheid merk ik niet in de nieuwere interface dus ik heb stille hoop dat dit straks tot het verleden behoord. 
Wanneer televisiezenders overgaan weet niemand, dat is per zendergroep verschillend en een ontzettend dure operatie. Ik verwacht niet snel dat hier verandering in komt.


Hallo @ChrisWissink 

Enig idee wanneer deze nieuwe software beschikbaar wordt voor alle klanten?

 

 


@DennisVanLierop1997 Naar ik begrepen heb wordt de nieuwe software de komende maanden geleidelijk uitgerold.

In Flevoland heb ik de nieuwe software in ieder geval nog niet.


Hallo @DennisVanLierop1997,



De uitrol is gestart naar een kleine groep klanten, als er weinig issues optreden worden daar steeds meer mensen bij toegevoegd. Het kan dus wel enkele maanden duren voordat je de nieuwe software zult krijgen.


Hallo @DennisVanLierop1997,

De uitrol is gestart naar een kleine groep klanten, als er weinig issues optreden worden daar steeds meer mensen bij toegevoegd. Het kan dus wel enkele maanden duren voordat je de nieuwe software zult krijgen.

Kunt u laten zien wat er nieuw is met de nieuwe uitrol?


Hallo @DennisVanLierop1997,
Hieronder een beetje een overzicht hoe het eruit ziet.  ;) 
Zie hier meer screens en info. 

 


Hallo @DennisVanLierop1997,
Hieronder een beetje een overzicht hoe het eruit ziet.  ;) 
Zie hier meer screens en info. 

 

Bedankt!!


Morgen komt mijn 4K TV binnen.

De meeste tijd genoten van full HD, en ik ben heel nieuwschierig hoe 4K is.

Op een iMac toonde een kennis met 4K beelden hoe fantastisch 4K is. Nou en of, perfect. 

Nu heb ik het oude full HD kastje van Arris (eindelijk een stabiele set top box), en wil ik morgen 4K zien op mijn nieuwe LG.

Nu ik geen 4K ontvanger heb, kan ik 4K demo’s zien met de KPN Smart app?

 

Trouwens de nieuwe skin van iTV bevalt bij ons thuis. Dit moet toch vele malen beter zijn als bij Ziggo. 


Nee, je bent dan echt aangewezen op bijvoorbeeld Netflix om 4K titels te zien.

Moet je wel het duurste Netflix abonnement hebben.

Ook via YouTube zijn er wel wat 4K filmpjes te vinden.


Goed antwoord WJB.

Wat betekend 4K upscaler?

Kan hiermee 1080P HD signaal worden omgezet naar 4K?

 

 


Upscaling is inderdaad het omzetten van bijvoorbeeld HD (1920x1080) naar UHD (3840x2160).

Elke 4K Ultra-HD televisie heeft die functionaliteit aan boord.