Skip to main content
Beantwoord

4K uitzetten niet mogelijk

  • July 11, 2020
  • 12 reacties
  • 384 keer bekeken

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10

Ik heb vorige maand het 4K aangezet maar wil dit weet uitzetten aangezien de zenders niks is.

 

maar ik kan het nergens meer uitzetten via de box zelf niet als via mijn KPN niet.

Beste antwoord door Susan_

@MennoG78 ik begrijp dat dit niet goed gecommuniceerd is. Daarom heb ik het 4K pakket ook voor je laten verwijderen uit het abonnement. Als het goed is heb je hier gisteren bericht over gehad, klopt dat? :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 12, 2020

Ik weet het niet helemaal zeker, maar 4K is toch een onderdeel van het abonnement en geen optie?

Ik denk dat een moderator je kan helpen of chat even met een KPN medewerker.

https://www.kpn.com/zakelijk/service/contact-a.htm 

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 12, 2020

4K is wel een optie. Die je zo weer uit zou kunnen zetten. Maar volgens mij moet je er minimaal 6 maanden gebruik van maken. Want je krijgt wel andere kastjes. En 1 maandje 4K aanzetten, nieuwe kastjes krijgen en dan weer uitzetten. Dat vinden ze bij KPN niet zo'n strak plan... 


MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • July 12, 2020

@Nick83 nee hoor als nieuwe klant krijg je altijd de nieuwe kastjes hoef je geen 4K vooraf te nemen is standaard bij KPN tegenwoordig.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 12, 2020

@Nick83 nee hoor als nieuwe klant krijg je altijd de nieuwe kastjes hoef je geen 4K vooraf te nemen is standaard bij KPN tegenwoordig.

Ja. Maar u heeft het aangezet lees ik in uw eerste post. Dus ik ging er vanuit dat u een bestaande klant bent. Het kan zijn dat u al 4K ontvangers heeft. Maar dat maakt niets uit denk ik.


MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • July 12, 2020

Ga ze van de week wel ff bellen want voor deze 3 zenders is het niet waardig


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 12, 2020

Ga ze van de week wel ff bellen want voor deze 3 zenders is het niet waardig

Maar ... dat had je al kunnen weten toen je het aanzette 😉


MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • July 12, 2020

@Nick83 klopt wou het ook maar een maandje kijken spat wel van het scherm zo scherp maar goed als er meer aanbod komt is het beter.

 

@Erik_  hoe kan je dit uitzetten?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 15, 2020

Hi @MennoG78, bedankt voor jouw bericht!

Sinds 8-6 neem je het 4K pakket af. Je had de tv-ontvangers al begrijp ik, en dat kan ik ook terugzien. Echter hebben ze hierboven wel gelijk, dit neem je af voor minimaal 6 maanden.. Het klopt dus dat je het tussendoor niet kan uitschakelen. Ook ik kan je hier verder niet bij helpen ben ik bang :disappointed_relieved:


MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • July 15, 2020

@Susan_  dit staat nergens op jullie site je collega zei dit anders aan de telefoon tegen me dat ik dit zo kon uitzetten weer.

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 19, 2020

@MennoG78 ik begrijp dat dit niet goed gecommuniceerd is. Daarom heb ik het 4K pakket ook voor je laten verwijderen uit het abonnement. Als het goed is heb je hier gisteren bericht over gehad, klopt dat? :slight_smile:


MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • July 19, 2020

@Susan_  ja klopt kan weg dag ervoor ook al een wijziging die ik niet gedaan had heb nu 2 dagen achter elkaar een wijziging gehad.

 

maar de jouwe van 4k uitzetten klopt 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 19, 2020

@MennoG78 dat is vreemd. Net als mijn collega zie ik de wijziging van gisteren en daarvoor op 3 juli de aanmelding voor de KPN Hussel voordelen. Daar tussen is door ons niks gewijzigd.. Verkeerd mailtje wellicht? En anders, als er linkjes en dergelijke in staan, verwijderen. Er is, naast het verwijderen van het 4K pakket, niks gewijzigd aan jouw abonnement.