Skip to main content

Sinds vandaag 4K tv. Geïnstalleerd maar het beetje hapert/vertraagd heel even maar wel zeer regelmatig! Het is echt verschrikkelijk! 
 

daarnaast ondervind ik problemen met de Hussel 500 mb en mijn 3 SuperWifi punten. Deze houden verband met de snelheden. Ik begrijp heus wel dat de snelheid in praktijk lager ligt voor WIFI en bedraad…

Maar mijn pc haalt nog geen 100 mb download en up en deze is bedraad met high-end Cat6 kabels rechtstreeks op de Experiabox! Die snelheid haalde ik met mijn oude abonnement! 
 

dan WiFi op de 2e etage haalt soms de 5 mb niet eens! Dit terwijl er een SuperWifi punt staat die ik zelfs ook nog bedraad heb... 

NEE niet bepaald een succes avond hier met het nieuwe Hussel KPN abonnement!!  Kansloos…

 

 

Beste @eacrusher, welkom terug! Wat jammer om te lezen dat je er zo ontevreden over bent! Hoe staat het er nu voor? Heb je al op een andere manier contact met ons gehad? Heb je de Experia Box al eens gereset en de Superwifi punten opnieuw gekoppeld? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten? Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels beter werkt. Als je nog ergens tegenaan loopt, weet je me te vinden. 


Nee het is nog steeds niet ok maar ik ben druk dus heb niet altijd evenveel tijd en ik heb al behoorlijk wat geïnvesteerd met jullie van KPN. Ik ben met jullie eindeloos via Twitter/chat bezig en vandaag weer 3 uur n monteur over de vloer. Momenteel heb ik nu 4(!!!!) SuperWifi punten gekocht en uiteindelijk zijn deze nu allemaal bedraad door de monteur want dat is het beste! Lekkere WiFi zo! €240 verder aan die punten en dan allemaal bedraad. Nu zie ik net weer dat opeens de SW schotel op de 2e verdieping het primaire punt is geworden en niet gewoon die op de begane grond!

 

Het issue met mijn 4K tv is nog niet eens nagekeken... 


Geen probleem, wij gaan niet weg, dus je kunt reageren wanneer je wilt.

 

Voor wat betreft de wifi: het is zo dat tegenwoordig veel huizen goed geïsoleerd worden gebouwd. Absoluut fijn, maar niet voor het bereik van de wifi. Wat ook van invloed kan zijn, is hoeveel andere wifi punten er in jouw omgeving (buren) zijn. Dat betekent dat wij niet kunnen garanderen dat jouw wifi optimaal is. Wel moet de wifi goed zijn, daarom bieden wij veel verschillende gratis en betaalde mogelijkheden. Het is per situatie verschillend wat voor jou het beste is. Het voordeel van de Super Wifi punten is dat deze ook draadloos verbonden kunnen worden. Je hoeft dus niet per se kabels te trekken. Probeer het eens uit.

 

Voor wat betreft jouw 4K tv. Hoe staat het daar nu dan mee? Is deze bekabeld aangesloten aan een Super Wifi punt of de Experia Box? Je kunt deze sowieso eens 30 seconden stroomloos maken. Dat lost veel problemen op. Ik hoor graag van je. 


Nee jullie gaan niet weg maar helpen ook niet! De monteur die hier was weet er net zo veel van als ik zelf. Moest diverse malen bellen met iemand anders.

 

WiFi: Ik geloof dat je mijn opmerkingen niet leest! Natuurlijk is t zo dat ik gestart ben met 2 WiFi punten waarvan een bedraad en 1 niet! Zoals de instructie luidt! Maar dat werkte dus niet; vervolgens n derde Superwifi punt erbij gekocht; ook niet genoeg dekking! Daarna nog een 4e schotel gekocht! (Reken je even mee? à €79 per schotel)!  

De monteur die uiteindelijk na heeel veel zeuren/chatten kwam, startte direct bij binnenkomst met dat hij Superwifi ook n waardeloos product vindt gevolgd door: bedraad ze maar! Vervolgens wilde hij de 4e schotel aansluiten, vraagt dan met zijn toestel ook nog toegang voor mijn netwerk, heeft kennelijk geen idee hoe dat werkt want na 10 was mijn hele netwerk weg, alles weer opnieuw instellen tot 3 keer aan toe! Daar is ie daarna 3 uur mee bezig geweest en dan nog omdat ik zelf help…. Maar nog klopt t niet. 
 

mijn 4e schotel is ook bedraad aangesloten maar daar blijft er n oranje lampje geven. Dit kan volgens mensen op t forum alleen als jullie kabel niet goed is! Dus die schotel is zeker stuk, daar gaat ook iets mis!

 

4K tv: leek opgelost omdat ik zelf n andere switch gekocht had maar is toch is dat niet zo. Blijft haperen soms. Het is bedraad aangesloten via Netgear switch naar een Experiabox V 10.… kan je niet beter n box 12 hebben dacht ik nog? 

Het voelt Inmiddels echt meer alsof ik door KPN in de zeik genomen wordt. Ik ben al 2,5 maand bezig!
Via chat, Twitter, zo’n jongentje wat jullie als monteur classificeren… nu ook weer via mail dat mijn ticket is opgelost door de monteur terwijl de klantenservice schrijft dat t niet opgelost is... 

En ik ben al jaren klant! Betaal €150 per maand aan jullie maar goed dat lijkt geen zak uit te maken of je daarvoor ook normale service ontvangt.

 

nee ik ben niet gelukkig met KPN op t moment!
 

 


Ik begrijp heel erg je frustratie, maar ik probeer je echt alleen te helpen. Ik weet niet of het heel ideaal is dat je via chat, Twitter én het forum je verhaal doet. Straks gaan er allerlei zaken door elkaar lopen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het dan zeker weten. Als je het liever bij Twitter of chat houdt, vind ik het ook prima. 


Nou ja, iedereen van KPN spreekt dergelijke intenties uit maar verder gebeurd er weinig en is de situatie zoals ik beschreef! Nu overal snel WiFi maar wel omdat alle 4 de door mij aangeschafte super WiFi punten bedraad zijn aangesloten… Niet de bedoeling van een Mesh netwerk lijkt me. En die 4K tv hapert nog steeds. Jullie monteur is zeer vriendelijk en welwillend maar qua kennis…. nou ja… afgelopen vrijdag na 3 uur geen resultaat! Sommige gebruikers hier lijken meer betrokken... 
 

En ik volg gewoon keurig de lijnen maar ik krijg steeds 0 op t request! Er is gebeld, een monteur geweest maar ik ben het ondertussen na 2,5 maand roepen ook echt wel zat dus ik probeer van alles. Ik zou nu weer contact krijgen met jullie omdat mijn ticket van de monteur nog open staat, althans zegt men terwijl ik een mail krijg waarin staat dat mijn ticket opgelost is....


Ik zie gelukkig dat het ticket nog openstaat. Mijn collega's van Twitter hebben daar een toelichting bij gezet dat je nog steeds problemen ervaart. Er zal dus zeker opnieuw telefonisch contact opgenomen worden met je.


Dat ticket staat dan al open sinds vorige week vrijdag! Althans toen was de monteur hier d wheel modaal.

Ondertussen heb ik al 1 of 2 keer n mail gehad waarin stond dat mijn storing of issue opgelost is…. 

ik wacht t af of nou ja laad mij op voor n nieuwe contact poging via chat of telefoon later deze week. 

ik heb ook andere dingen te doen


Ooh ooh ooh..... Wat komt mij dit verhaal bekend voor. Monteurs snappen er zelf ook helemaal niks van. Wifi bellen? Wat is dat? Heb toen monteurs geleerd hoe ze.day moeten aanzetten en gebruiken. Hahaha waren dan ook nog zogenaamd SENIOR monteurs. Bij mij staan al ruim 1 jaar meerdere tickets over.Geen enkele reactie. Heb ook super wifi en nu 2x 4k tuner. Ben terug in 1980 met beeld en geluid. Drama... Drama.drama.... Mijn nieuwste ellende.


Volgende issue met die 4K. Elke week wel  2 of 3 keer opnieuw opstarten van ontvanger omdat of Netflix n issue heeft of Amazon Prime of zoals vandaag weer geen opnames kunnen afspelen, met deze drie fout meldingen: 

STB-ufa-03

STB-zap-01

AVS-TO-0001

 


Ha @eacrusher, dit was inderdaad een storing.. Er zijn heel veel mensen die dit gemeld hebben gisteravond. Als het goed is, moet het wel opgelost zijn. Kan jij dat bevestigen? Excuses voor het ongemak!


Die opname iTV diensten verstoring is verholpen.


Nou hier nog steeds issues. Het haperen is weg althans ik heb de ontvangers omgewisseld van beneden met die van boven dus een van ontvangers is kapot. 
 

echter nu heb ik nog steeds dit issue… O je kan hier geen video’s delen... linkje dan maar: Haperend geluid!


Dit komt dus gemiddeld  1-3 keer per week voor! Maar er zijn ook weken waarbij het dagelijks voorkwam. 
 

Opnieuw opstarten van de 4K Arris ontvanger verhelpt het issue… Tot de volgende keer... 

Maar goed, behoorlijk irritant!!! KPN zal wel weer naar Sonos wijzen en Sonos weer naar KPN...