Skip to main content

Nu paar dagen 4k zeer slecht, geen ondertiteling bij de paar zenders in 4k,veel mankementen met afstandsbediening zijn er nog lang niet klaar voor, werkt ook niet op de wifi voor in het stopcontact. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi Adriean, welkom op het forum! Jammer te horen dat je ervaring minder goed is. 4K gebruikt meer bandbreedte dan reguliere HD tv. Als je de ontvanger dan ook aangesloten hebt op een draadloze verbindingsset via het stopcontact kan het storing geven. De verbinding loopt dan namelijk via het stroomnetwerk. De kwaliteit van die verbinding is dan afhankelijk van de algemene kwaliteit van je stroomnetwerk, en hoe daar gebruik van wordt gemaakt door andere apparaten. Indien mogelijk raad ik je dan ook aan om de tv ontvanger bekabeld aan te sluiten. Ik verwacht dat de ervaring dan al een stuk beter zal worden.

 

Mocht dat niet mogelijk zijn, kijk dan of je eventueel de draadloze verbindingsset in een ander stopcontact kunt steken. Kijk ook eens naar dit topic om te controleren of je de draadloze verbindingsset op de juiste manier hebt aangesloten en voor tips om een storing op te lossen. 

 

Verder, je noemt ook mankementen met de afstandsbediening. Kun je dat toelichten?


Hallo de tv is bekabeld aangesloten, maar beeld hapert nog. 


Dan wil ik hier graag even je verbinding doormeten. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we van daaruit verder kijken.