Skip to main content

Op Mijn KPN 4K aangevraagd en net een mail ontvangen dat ik binnen 15 minuten gebruik kan maken van 4K. Maar ik heb geen 4K ontvanger. 

Hallo @P.h.m 

 

Welke heb je dan wel of heb je nu helemaal geen TV ontvanger(s)?

Als je al een VIP5202 of ZXV8001 hebt, die zijn geschikt voor 4K, een nieuwer type is er (nog) niet.

 


 Ik heb nu de Acardyan HMB2260


Die kan i.d.d. geen 4K aan.

Je kan proberen of je de klantenservice via 0800-0402 kan bereiken om hem om te ruilen, klantenservice is bereikbaar tussen 08:00 en 20:00.

Vul anders je profiel op het forum in dan kan een KPN medewerker/moderator dit gelijk oppakken zodra je topic aan de beurt is, kan soms ook een paar dagen duren.

Geef dan even een seintje als je dat gedaan hebt.

 


Goedemorgen beste om 4k abonnement te nemen moet u eerst een hussel abonnement nemen dan pas krijg u decoder Arris 4k 5202.mits u snelheid toegankelijk. Is.. bij glasvezel aansluiting wel u kunt gratis bellen 0800 0402 kpn voor advies. 🙂👍


Ik heb net mijn profiel ingevuld en ik zie dat er meer klanten geen 4k ontvanger hebben gekregen. 


Ik zie dat er in de tussentijd al telefonisch contact met ons geweest is en dat er een 4K TV ontvanger naar jou onderweg is. Laat je het weten als je deze in goede orde ontvangen hebt?


Ik heb de 4K TV ontvanger in goede orde ontvangen en het werkt zo als het moet. 


Super, zo lezen wij het graag! Hartelijk dank voor jullie hulp @cornelis48 en @GeSp en voor de terugkoppeling, @P.h.m!