Skip to main content

vandaag nieuwe tv aangesloten qn800b verbonden met een soundbar hw-q990b.

 

maar nu duurd het na het zappen wel 7 seconden voor dat ik geluid krijg.

 

hier voor geen problemen mee gehad

 

mvg seye

Hi @Seye! Wil je laten weten hoe alles is verbonden? Wat voor type HDMI kabel is gebruikt? Heb je daarnaast je soundbar aangesloten op de HDMI-ARC? Hoe staan de instellingen voor het geluid van de tv-ontvanger, de tv en de soundbar?

Ik hoor het graag van je. Want 7 seconden duurt wel erg lang. Dat moet beter kunnen!


Hi @Seye! Wil je laten weten hoe alles is verbonden? Wat voor type HDMI kabel is gebruikt? Heb je daarnaast je soundbar aangesloten op de HDMI-ARC? Hoe staan de instellingen voor het geluid van de tv-ontvanger, de tv en de soundbar?

Ik hoor het graag van je. Want 7 seconden duurt wel erg lang. Dat moet beter kunnen!

aangesloten met een hdmi 2.1 op de e arc, geluid staat soundbar plus tv geluid (Qsymphony) 

 

daarbij is het zappen ook ontzettend langzaam geworden weer


@Seye wil je eerst eens kijken of de tips in dit topic over soundbar aansluiten helpen voor het synchroon lopen?


@Seye wil je eerst eens kijken of de tips in dit topic over soundbar aansluiten helpen voor het synchroon lopen?

 

geluid loopt wel synchroon, alleen het duurd tijden voor dat ik het geluid hoor. heb hem nu op passtrought gezet maar dat geeft geen verbetering 


@Seye wil je nog bevestigen dat dezelfde vertraging niet voorkomt als je het geluid direct via de tv afspeelt? En dat als je een app direct vanaf de tv afspeelt dat het geluid dan wel direct gaat? 

Als laatste, komt het geluid wel direct uit de soundbar als je een ander apparaat op de tv aansluit via HDMI? Zoals een DVD-speler, computer of Xbox?