Skip to main content

Op mijn factuur is 4x een sms in rekening gebracht op dd vrijdag 27 mrt (4x op hetzelfde tijdstip)

Ik begrijp niet wat dit betekent????

Graag uitleg wat ik dan gedaan zou hebben

 

met vriendelijke groet 

Bertus Schimmel

Was deze sms van 8558, wat je in je titel vermeldt? TV kan ik er even niet bijplaatsen als het sms betreft.

In sommige gevallen dien je ontvangen sms-en, van bv een commerciële dienst, ook te betalen. Die vallen niet onder de bundel.

Ik heb ooit een keer kentekeninformatie opgevraagd. Kreeg dat in 3 smsberichten in dezelfde minuut. En die kostten iets van 30 cent per stuk. Dus 90 cent. Uiteraard dié dienst nooit meer gebruikt.

Verzenden of ontvangen van sms van 4-cijferige nummers kosten geld en vallen niet onder de bundel.

Je kunt commerciële sms diensten blokkeren via payinfo.nl. Dan heb je er in de 'toekomst’ geen last meer van.

Al jaren klachten van dienst 8558 via google te vinden.

 


Hoi @Bertuss1! Welkom hier en bedankt voor je bericht. 

Er is 4x een sms in rekening gebracht op 27 maart al weet je niet waar dit vandaan komt. Je hebt (g)een sms(‘jes) ontvangen of verstuurd naar of van 8558 TV? 
Wat staat er in je telefoon bij berichten op 27 maart? 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 


gegevens ingevuld

ik heb inderdaad 5 berichten ontvangen op die 27 mrt

TV*73S5R wordt genoemd.

check de laatste video….bij Mobio TV

wordt fit en gezond …..

je betaalt eenmalig 12.00 Euro voor MobioTV via je telefoonrekening

lachen is gezond…..

bekijk de nieuwste aflevering over Indonesie


Heb je 't al geblokkeerd via payinfo ?! :point_left_tone2:


@Bertuss1 Ik zie 1 verzonden sms naar 8558 (gratis) en 4 ontvangen sms’jes t.w.v. €3,00 terug van 8558. Dit zijn inderdaad premium sms'jes. Kijk even op payinfo.nl Als het goed is zie je daar deze kosten ook terug. 
Ik kan payinfo diensten voor je blokkeren. Je kunt de organisatie achter de sms-diensten contacten als je vermoedt dat er iets mis is gegaan, gezien je 4 sms'jes ontving? 
 


Reageer