Skip to main content

Woensdag 20/10 Geen ontvangst meer op tv. Eerst zelf oplossing via internet gezocht… stekker in, stekker uit, enz. enz. Helaas. Klantenservice gebeld… waarschijnlijk tv ontvanger kapot, we sturen een nieuwe! Koerier brengt experiabox ipv tv ontvanger. Gebeld met klantenservice… we sturen een tv ontvanger. Zaterdag 23/10 hele dag thuis gewacht op koerier. Vrolijke vriend van Reviva zegt gewoon dat er niemand thuis was. Maandagavond 25/10 eindelijk nieuwe tv ontvanger. 26/10 Geïnstalleerd volgens beschrijving… weer niets. Gebeld met klantenservice en technische dienst… Zal wel aan je kabels liggen. Koop maar nieuwe want je router lijkt goed te werken. Besloten om toch maar monteur te sturen. 27/10 monteur kan niets vinden. Sluit nieuwe kabel aan rechtstreeks van router naar tv ontvanger… niets. Belt met tech dienst. Blijkt ergens data-storing te zijn in data centrum. Monteur vertrekt en ik zou wel worden terug gebeld door KPN wanneer ik mijn router mag resetten en opnieuw kan opstarten. Daarna kijken of er tv ontvangst is… niets dus. Tech dienst inmiddels niet meer bereikbaar. 28/10 2 uur aan de telefoon met tech dienst. Uiteindelijk toch maar weer monteur sturen. 29/10 12.00u KPN monteur komt, meet wat, vervangt nieuwe tv ontvanger (wat verouderd model blijkt te zijn) door een nieuwe tv ontvanger. Stopt de stekkers erin en wat denk je… tv werkt weer. En dat moet dan alles bij elkaar 9 dagen duren….! Hier lijkt enige compensatie op mijn tv abonnement billijk.

Ja... ik denk ook wel dat u recht heeft op zo ongeveer 3 euro compensatie 🤔

TV kost 10 euro per maand. Delen door 30, keer 9 = 2,999999999997 😉

U zult het er wel niet mee eens zijn, maar de kans is aanwezig dat dit het worden gaat 😄


https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/


Ja... ik denk ook wel dat u recht heeft op zo ongeveer 3 euro compensatie 🤔

TV kost 10 euro per maand. Delen door 30, keer 9 = 2,999999999997 😉

U zult het er wel niet mee eens zijn, maar de kans is aanwezig dat dit het worden gaat 😄

Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk. Maar @GiovdK mag toch wel even KPN kietelen voor hij straks overgaat naar een provider die het in zijn ogen beter doet. Misschien kan iemand van KPN een bosje bloemen of iets dergelijks sturen. Ik zie dat hij het op het goede tijdstip doet, want de moderators die dat soort dingen doen zijn momenteel actief. :kissing_heart:


Ja... ik denk ook wel dat u recht heeft op zo ongeveer 3 euro compensatie 🤔

TV kost 10 euro per maand. Delen door 30, keer 9 = 2,999999999997 😉

U zult het er wel niet mee eens zijn, maar de kans is aanwezig dat dit het worden gaat 😄

Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk. Maar @GiovdK mag toch wel even KPN kietelen voor hij straks overgaat naar een provider die het in zijn ogen beter doet. Misschien kan iemand van KPN een bosje bloemen of iets dergelijks sturen. Ik zie dat hij het op het goede tijdstip doet, want de moderators die dat soort dingen doen zijn momenteel actief. :kissing_heart:

ik denk niet dat ze er bij KPN inderdaad warmer of kouder van worden. Het gaat mij om het principe dat je van de kast naar de muur wordt gestuurd. Je suf belt tot laat in de avond en dat er dan eindelijk op dag 10 een gemotiveerde monteur aan de deur komt die je storing met een vingerknip oplost. Bedankt voor jullie reacties. Ik moest ff mijn frustratie kwijt in mijn gedetailleerde verhaal… Wie weet pikken ze het op bij KPN.


Van harte welkom op ons forum @GiovdK.

Ik snap dat je je frustratie even kwijt moest, rot om te lezen dat 't zo gelopen is en zo lang geduurd heeft voordat je tv het weer deed. Zoals Nick al heeft geschetst is tv een deel van het abonnement, als je wilt kijk ik even naar wat ik voor je kan doen. Vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?


Van harte welkom op ons forum @GiovdK.

Ik snap dat je je frustratie even kwijt moest, rot om te lezen dat 't zo gelopen is en zo lang geduurd heeft voordat je tv het weer deed. Zoals Nick al heeft geschetst is tv een deel van het abonnement, als je wilt kijk ik even naar wat ik voor je kan doen. Vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Dag Alexandra, profiel is aangepast. 


@GiovdK Super, dank. Ik stuur je een privébericht om de compensatie in orde te maken. Mocht er nog eens een ongelukkig moment zijn dat de tv niet werkt: Je kunt ook altijd online tv kijken met KPN iTV online op laptop, tablet of smartphone. We hopen het natuurlijk niet, maar het kan een goed tussentijds alternatief zijn om toch tv te kijken :)