Skip to main content

Goedendag,  vraagje waar jullie het antwoord van weten.

De reclame wordt steeds langer en dan pak ik de afstandsbediening om versneld er door heen te gaan.

Mooi pech, het versneld doorspoelen is niet toegestaan.

Is daar wat aan in te stellen of zijn we overgeleverd aan de goden.

De afgelopen week gehoord en mee gemaakt dat er heel veel storing was op mijn mobile telefoon, is dit in middels opgelost?

Gr. Ruud

Dag @Rudolfo1 wat betreft het "doorspoelen " ben je aan de goden overgeleverd zoals je dat mooi zegt. De betreffende zenders geven daar geen toestemming voor. Het kan wel als bij opgenomen programma's.  Kan je iets meer vertellen over de storing op je mobiel?


Je kan het televisieprogramma opnemen. Een kwartier later gaan kijken. Dan kan je wel doorspoelen en ben je net zo laat klaar.


Ja Joep, die storingen heb ik best vaak en dan is het voor mij als doof persoon met een Cochlear best wel moeilijk te verstaan wat de mensen zeggen.

Ik probeer het dan met wifi te werken binnen en als ik naar buiten ga dan is het helemaal slecht.  slechts 1 van de 5 staafjes is dan aan. Kort samen gevat, Wifi binnen en tuin soms heel slecht en Onderweg en in de auto zeer slecht tot matig.

Groetjes Ruud


Je kan het opname pakket nemen, is gratis bij 2 KPN tv decoders.

Dan kan je de opname wel doorspoelen.

Via terugkijken mag het helaas niet (i.v.m. auteursrechten als ik het goed heb).